CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

vrijdag 8 april 2011

Regiodag verslag en heel veel foto's


De afgelopen tijd heb ik weinig op mijn blog geschreven. Natuurlijk had ik het druk met inwerken in mijn nieuwe baan, maar ik was ook hard bezig met de voorbereidingen voor de regiodag. Die was vandaag in het Limburgse Maasbracht.
Voor deze regiodag hadden we het Quilterspalet uit Den Haag uitgenodigd. In januari hadden we namelijk in de Quilt & Zo de Variahex zien staan, en Pauline en ik waren meteen verkocht. Dus Evy gebeld en gevraagd of ze naar onze regiodag wilde komen, en ze zei: ja!! Vanmorgen is ze samen met Jeanet om 6.00 uur vertrokken uit Den Haag om om 8.30 uur in Maasbracht te zijn. Evy heeft de dames in de zaal uitgelegd hoe je op de moderne manier met kartonnetjes werkt. Dus met plastic mallen om te snijden, een ronde onderlegger die lekker draait zodat je geen gekke standjes hoeft te gaan uitvoeren, de lijmstift en natuurlijk de voorgeknipte papieren malletjes.

De dames kregen elk een zakje met malletjes waarmee ze de eerste zes hexagonnen konden maken die ook in de Quilt & Zo hebben gestaan. Daarmee zijn ze aan de slag gegaan. Uit het feit dat Evy alle meegebrachte exemplaren van Quilt & Zo kwijt was en 66 (!!!) lijmstiften, blijkt dat ook dit weer een geslaagde regiodag was. En gezellig was-ie natuurlijk ook!



Op de show & tell zagen we allerlei quiltjes en zelfs een kussen langskomen die gemaakt waren naar aanleiding van onze vorige regiodag met het thema "One block wonder".

Al een paar regiodagen heeft een van onze vaste gasten, Lilian, verstek moeten laten gaan als gevolg van een nare ziekte. Ik hoop zo dat ze binnenkort weer met ons van de regiodagen kan genieten!! Lilian, ik wens je van harte beterschap en heel veel sterkte!

In de linkermarge heb ik een diashow staan met alle foto's van deze regiodag. Als je op deze diashow klikt, kom je op een pagina van Picasa. Daar zie je de foto's groter en kan je ze zelfs downloaden. Veel plezier met kijken!!

10 reacties:

vilterietje

een dikke proficiat met de geslaagde dag en ik ga in het weekend alle foto's bekijken:)

Anja.M

Het was een heerlijke dag Marion, ik heb genoten.

Groetjes Anja.

Klaske

Dat klinkt heel erg gezellig !!

Saskia

Dat ziet eruit als een goed verzorgde geslaagde dag! De foto's laten veel creativiteit zien. En er zal wel heel veel inspiratie rond hebben gewappert.

Marianne & Marie-José

Zo te lezen weer een harstikke gezellige dag, maar ik had ook niet anders verwacht. Wat leuk dat iedereen zo enthousiast was voor de variahex, maar ook de mooie resultaten van de vorige keer.Het is altijd fijn als je er zoveel energie in hebt gestoken je danook merkt dat iedereen het zo weet te waarderen. Handig je fotoshow kan ik toch nog bewonderen wat iedereen gemaakt heeft. Ik was verrast hoe snel alles er al op stond na zo`n drukke dag.
Fijn weekend en alvast gefeliciteerd met je verjaardag. Marianne

Bietje

Dat ziet er weer gezellig uit. Zelf wil ik ook starten met de variahex. Dus ik houd jullie in de gaten de komende tijd.

Hilde

Wat een goed georganiseerde dag was dit! En leuk dat Evy langs kwam met al het gereedschap! Wat ben ik blij dat ik op tijd bij haar de lijmstift en extra vullingen heb gekocht! ;-)

Gonny

Allereerst van HARTE PROFICIAT met het jaartje erbij. Ik had eerder willen mailen maar we zijn lekker buiten aan de gang gegaan en daardoor is de rest erbij ingeschoten.
De live traffic heeft inderdaad wat geografische problemen. De B klopt, maar totaal Boxmeer in Noord-Brabant........nee, dat is toch echt ergens anders......
Nogmaals prettige voortzetting van de dag. Hij is al goed begonnen met stralend weer om te fietsen!!!

vilterietje

VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!!!!!!!
en dat het een superjaar mag worden:)

Mariet

Hallo Marion.
Nog gefeliciteerd met je verjaardag. Heb nu weer uitgevonden hoe ik moet reageren. Dus bij deze en o, de foto´s zijn geweldig.
Groet.