CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zondag 24 april 2011

Vrolijk pasen!


Ik wens alle lezers van mijn blog een heel fijn paasweekend!
Wij hebben vandaag een rondje Zuid Limburg gemaakt.
Om 11.00 uur zaten we in Noorbeek bij Café D'r Pleij op het terras aan de koffie met vlaai.
Om 13.00 uur zaten we in Heijenrath bij de Smockelaer op het terras met een lekkere salade en glas witte wijn.
Om 15.00 uur zaten we in Eijsden bij La Meuse, wederom op het terras, met een heerlijke ijscoupe.

Wat zou je nog meer moeten wensen voor pasen????

6 reacties:

quilting Jeannet

Dat ik niet juist nu ik dit alles van jou lees aan de lijn deed.........

vilterietje

en wie is er nu niet georganiseerd?
wij hadden vandaag
ontbijt in de keuken
lunch in de tuin
BBQ in de tuin
en ondertussen is manlief me een tafel van steigerplanken aan het maken.
mooie 2e paasdag nog marion:)

Cybele's patch

Klinkt heel gezellig en wat goed dat jullie steeds een geschikte 'zitplek' hebben gevonden. We hadden vandaag hetzelfde willen doen, maar de drukte hield ons tegen. Wij maken volgende zondag een rondje, dan vinden we tenminste een plek op een tarresje.

Cybele's patch

terrasje, bedoel ik. Mijn vingers zijn soms sneller dan mijn geest :-)

Guusje,

Dat klinkt geweldig, wat een leuke paasdag hebben jullie gehad.

Carin

Wij hebben ook genoten van het prachtige weer en zijn in Thorn geweest.