CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zaterdag 14 mei 2011

Alles weer schoon en opgeruimd

Vandaag heb ik de quilts gewassen die op mijn quiltkamer lagen en hingen. Gewoon lekker weer 's de stof eruit en een fris geurtje erin. Kunnen ze er weer even tegen! Ik heb ze in de machine op een kort programma gewassen (met een colour catcher doekje!) en even in de droger gestopt. Nu mogen ze allemaal nog even buiten uitwaaien. Per stoel hangen er twee en er zijn er ook inmiddels weer een paar opgevouwen op de stapel beland....


En de quiltkamer is opgeruimd!!! Helaas (of gelukkig) heb ik geen foto van VOOR de metamorfose. Alleen het NA kan ik jullie laten zien. Op deze foto zie je alle kanten van mijn quiltkamer en de lade waarin alle stofjes, nu mooi opgevouwen, liggen. Ik kan weer alles terugvinden!!! Ik ben maar op een paar ufo's gestuit waarvan ik het bestaan niet meer wist. Met name wat hele oude workshop of regiodagwerkjes. Ik moet bekennen dat ik sommige gewoon in de vuilniszak heb gemieterd!! Andere kleine ufo's liggen nu in een plastic kist op het rek (even goed kijken.....). De grotere ufo's (ook slechts een paar hoor, valt reuze mee!) ben ik nu echt van plan af te gaan maken. Geeft weer wat rust om vervolgens aan iets nieuws te mogen beginnen. Ik hou jullie op de hoogte!

Prettig weekend allemaal!

8 reacties:

Bietje

Ik zie je al helemaal zitten, zo op je zolderkamer, omringd door allerlei prachtige stofjes, lekker geurende quilts, goed licht en dan natuurlijk ijverig werkend aan je nieuwste creatie.

vilterietje

orde na de chaos:HEERLIJK!
en nu genieten van het weekend:)

Diana

Wat jammer, in een vuilniszak met die UFO's. Ik heb pas ook opgeruimd maar ik stuur de mijne naar de VS. Bij greenquilts.blogspot.com was er een oproep zodat zij er quilts van kan maken voor mensen die door de orkaan hun spullen zijn kwijtgeraakt.
groetjes,
Diana

Terray

Wat heerlijk zo'n opgeruimd en fris hobbyhok. De mijne moet nog steeds :-( De plan was om het vandaag te doen, maar daar is niks van terecht gekomen.

Groetjes
tertia

Cisca

Lekker, alles gewassen, schoongemaakt en opgeruimd! Je hebt heel wat moois gemaakt, zie ik. En wat een mooie, grote tuin heb je.
Groetjes, Cisca

Bizzy Martine

Dag Marion,
Het lijkt mij leuk om een quiltkamer te hebben. spijtig genoeg heb ik dat niet, met als gevolg dat er overal wel een beetje ligt. Soms weet ik dan weer niet waar ik iets heb gelegd, om knettergek van te worden. Jij zal nu wel alles direct terugvinden, ik moet ook eens dringend orde scheppen, wie weet één van de dagen,weken...Groetjes, Martine

Cybele's patch

Wat ben jij goed bezig geweest. Je quiltkamer ziet er keurig uit. Daar ga je weer met plezier aan het werk. Zelf ben ik dit ook al van voor de winter van plan. Iedere keer als er iets af is ga ik opruimen (is de bedoeling) maar het komt er maar niet van.

Carin

Wat ziet dat er allemaal fris en fruitig uit en wat zullen ze heerlijk ruiken, die fris gewassen quilts !!
maar in je vorige logje kan ik iets niet rijmen... een blauwe plastic zak waar restjes ingaan ??? restjes kun je toch weer mooi opwerken in andere quilts? ik bewaar zelfs de kleinste snippertjes, ik vind het juist het leukst om in mijn snipperkoffer waar ze inzitten steeds te graaien LOL