CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zondag 8 mei 2011

Cadeautjes

Moederdag is elk jaar een vreemde dag in ons gezin, en ik denk ook in meerdere gezinnen in ons dorp. Moederdag valt namelijk meestal samen met de kermis. En dat betekent dat de kinderen niet veel thuis zijn. De botsauto's, cakewalk en caroussel zijn natuurlijk veel interessanter!!
Ach, ik moet ook bekennen dat een kus en een knuffel me meer waard zijn (zeker als die van een 16-jarige komen) dan dure cadeaus.
Mijn DP heeft me vanmorgen al blij gemaakt met deze rozen. Lief he!

Van Pauline kreeg ik, toen we naar Veldhoven gingen, dit rolletje stofjes. Ik had haar laatst in mijn stoffenvoorraad laten graaien, en dit kreeg ik als bedankje. Was niet nodig geweest, maar ook dit vond ik weer lief!

En wat moet je met dit warme weer nou doen als de tuin helemaal in orde is gemaakt door DP? Dan ga je lekker buiten op het terras zitten met de Farmers Wife Quilt op je schoot. Meer mag ik nog niet laten zien. Het is immers nog lang niet de 22e.....

5 reacties:

ria vogelzang

Nou, dan vooral genieten van de rust op deze moederdag! En de prachtige rozen!! Geweldig!!
Groetjes!

Bietje

Prachtige rozen, dat is genieten. En dan ook nog met een handwerkje op schoot. Interessant om de achterkant te zien. Zijn de stukjes zo klein, of is de naaitoeslag zo groot?

vilterietje

heerlijk dat je ook niet mee doet aan die commerciele rompslomp. een kus/knuffel is vééééél meer waard dan het allerduurste cadeau:)

Guusje,

Mooie rozen en wat een lief rolletje stoffen en ja dat is zeker genieten met een mooie werkje op schoot.

Mascha

Wat een verwendag heb je gehad.
Mooie rozen.
Groetjes Mascha