CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zaterdag 21 mei 2011

De opruimwoede duurt voort....




... in die zin, dat ik allerlei UFO's nu eens echt af wil gaan maken. Eén van de UFO's is deze quilt, gemaakt van de stoffenserie Village Harvest. Ik heb de afgelopen week een deel van de losse blokken aan elkaar gezet. Ik heb voldoende stof om er een eenpersoons quilt van te maken, maar ik denk dat-ie kleiner gaat worden. Af is af, denk ik dan, en een kleiner formaat kan ik beter ophangen dan zo'n enorm grote. Dus ik denk dat het formaat 4x4 sterren wordt, met een rand (misschien 5x5). Dan zal-ie ongeveer 1.20x1.20 zijn (of ca 1.50x1.50). Da's toch een mooi maatje om aan de muur te hangen? En dan is de UFO veel eerder een AFFO. Ik heb ook nog andere UFO's onder handen gepakt, maar daarover schrijf ik een andere keer. Morgen is het weer tijd voor de Farmers Wife Quilt. Dus tot dan!!!

6 reacties:

vilterietje

wauw 120 bij 120 of 150 bij 150 is toch ook nog een kanjer om aan de muur te hangen:)

Debbie

Ziet er mooi uit!! Ik ken die opruimwoede ergens van......mmmh waarvan zou ik dat toch kennen? O ja (LOL) ik heb daar ook last van!!

Groetjes, Debbie

http://www.handwerkenzo.blogspot.com/

pauline

In het echt zijn de kleuren veel mooier dan op de foto. Het wordt in ieder geval een hele mooie quilt, maakt niet uit wat de uiteindelijk maat wordt.
groetjes,

Cisca

Wat een leuke quilt wordt dat!
Groetjes, Cisca

Guusje,

Het wordt een erg mooie quilt en ja de maat die moet je zelf bepalen. Leuk om eerst je ufo's af te maken ben ik ook erg druk mee bezig.

Terray

Wat een mooierd zeg!! Waarom maak je geen éénpersoonsquilt? Juist lekker om onder te kruipen toch?
Nouja aan de muur kan het ook natuurlijk, succes met verder afwerken.

groetjes
Tertia