CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

woensdag 4 mei 2011

Eindelijk weer bloemetjes

Jullie dachten zeker dat ik niets quilterigs meer doe de laatste tijd? Zo is de bloementuin al een hele poos niet meer op mijn blog langs geweest. Maar dat wil niet zeggen dat-ie in een hoekje ligt hoor!!!
... alhoewel, dat is eigenlijk precies waar-ie ligt: over de stoel in de hoek van de kamer .....
De laatste paar dagen heb ik me voorgenomen om toch eens te zorgen dat de top van deze quilt af komt. En zoals je op de foto kunt zien, heb ik daar zeer goede hulp bij. Tigger zorgt er voor dat de quilt mooi over hem heen valt en daardoor niet kreukt. Is toch aardig van 'm :)

5 reacties:

vilterietje

met zo'n hulp zal het zeker leuk quilten zijn:)

Cisca

Wat een goeie hulp krijg je van Tigger! Het zal nu wel lukken om hem af te krijgen. Gelukkig dat het niet zo warm is.
Groetjes, Cisca

Berbel

leuke foto,
groetjes Berbel

Gonny

Leo heeft een regenjas bij zich die korter gemaakt moet worden. Daar doe ik nu dus ook een poging toe met hulp van Tabby. Of de jas straks nog waterdicht is of een gaten kaas.....??????
Zondag vroeg fietsen of niet te hard want de verwachting is dat het warm wordt.

Klaske

Heerlijk hé zulke goeie hulp!!