CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zondag 1 mei 2011

Moe, maar voldaan

Vanmorgen hebben we met ons fietclubje de sprong gewaagd: we zijn voor de eerste keer meegeweest met een georganiseerde toertocht. De tocht die wij gefiets hebben was 80 km door Zuid Limburg, inclusief een paar bergjes. Met de heen- en terugweg op de fiets zijn we vandaag de magische grens van 100 km gepasseerd. Het waren er 106 om precies te zijn.
Boven op de Fromberg zijn deze foto's gemaakt.
Inmiddels lig ik uitgeteld op de bank. Moe, maar voldaan!

4 reacties:

Heleni

Petje af Marion. Wij hebben niet gefietst maar onze kleinzoon van 16 maanden het hele weekend (en morgen nog) opgepast....ppffff

groet Heleni

vilterietje

in mijn eentje, in mijn eentje, in mijn eentje zeg ik nu: van harte gefeliciteerd.
sjappoo!!!! geniet van deze prestatie:)

Marianne & Marie-José

Wow, wat een prestatie, daar kan ik me met mijn electrobike niet eens mee meten. Bergjes en ook nog niet geheel windvrij, knap hoor! Groetjes Marianne

Gonny

dat is een hele mooie prestatie
Ik heb zondag iets meer kilometers gemaakt....naar Terneuzen...wel met de auto. Het is de bedoeling dat ik morgen terug ga dus gaat de QB bij mij gewoon door.
Tot woensdag