CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zaterdag 28 mei 2011

Stoffenclub en Quiltersgilde


Deze week kwamen de stofjes van de maand mei binnen van de stoffenclub van The Log Cabin. Het zijn vrij donkere stofjes. Ik ben pas in lente en zomerstemming, maar ik denk dat Jacqueline de winterstofjes al binnen krijgt. Als ik nu zou gaan beginnen, had ik voor de winter vast een leuk klein quiltje klaar. Laatst zaten er ook donkerrode en donkerbruine stofjes in het stoffenpakket. Die zou ik er best bij kunnen gebruiken.
....maar het blijft bij fantaseren. Want ik heb nog zoveel UFO's liggen dat ik echt niet aan iets nieuws ga beginnen! ...nog niet...


En toen de postbode zojuist stopte, bracht hij het nieuwe Quiltnieuws met een cadeau: een linnen tas met dezelfde ster er op gedrukt die ook op de nieuwe speldjes staat. Ik had de tassen stiekem al gezien in Veldhoven en wist dat ze er aan zaten te komen. Leuk cadeau he?

Zo, ik ga snel het Quiltnieuws lezen. Het is trouwens erg vroeg deze maand. Zal wel door de komende feestdagen komen, denk ik...

Prettig weekend lezers en lezeressen!!

4 reacties:

Anoniem

he marion! op een of andere manier heb ik je post van woensdag gemist: wat een prachtige bloemen, de echte en de stoffen:)
het lijkt me heerlijk om weer een voorraadje in de kast te hebben voor als alle ufo's af zijn.
groetjes uit het immer zonnige sittard, vilterietje (kan alleen maar anoniem antwoorden)

Margreet

Leuk kadootje van het Quiltersgilde hè.Ik kreeg hem vanmiddag ook op de mat. Mooie dingen staan er weer in de Quiltnieuws. Maar over welk speldje heb jij het? Ik ben al een paar jaar lid, maar heb er geen speldje van. Op de site staat er niks over..Weet jij hoe je er aan komt? Groetjes, Margreet

Jossie

Leuke Quiltnieuws deze keer. Ik heb er al heerlijk in zitten lezen.

Saskia

O, ben toch benieuwd wat je van de stofjes gaat maken. Het zijn wel mooie lapjes. Ben jaren lid geweest van het Gilde, maar was toen toch wel een van de jongste. Misschien is het nu langzamerhand wel weer tijd om lid te worden.