CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zondag 22 mei 2011

Update van de Farmers Wife Quilt

NR 13: Buckweat
NR 28: Duck and Ducklings
NR 42: Fruit Basket
NR 26: Old Windmill
NR 93: Swallow
NR 99: WCTU

Kijk 's aan. Dit zijn de zes blokken die ik afgelopen maand heb gemaakt. Mijn totaal staat nu op 50 blokken. Nog 9 te gaan!!!
In het boek staan 111 blokken. Je zou dus zeggen: keuze genoeg. Toch zit ik nu echt te zoeken naar de laatste blokken om te maken. Omdat ik sommige blokken niet leuk genoeg vind, te makkelijk of te priegelig vind, ik niet van applicatie houd, ik geen zin heb om nog malletjes te maken, enzovoorts. Je zou toch zeggen dat er nog 61 blokken te vinden moeten zijn. Ik begrijp 't niet :-(

Hoewel het leuk is dat het einde in zicht is, vind ik het ook wel jammer. Dit is echt een hele leuke quilt om te maken. Als je nog twijfelt of je hieraan wil gaan werken: niet doen!! (twijfelen, bedoel ik......)

14 reacties:

Cisca

Prachtige blokken, Marion! Je schiet lekker op, zeg. Ikzelf heb tot nu toe gewoon de blokken in volgorde van de quilt gemaakt, maar nu ik hem iets kleiner maak, kan ik ook gaan kiezen. Ik hoop, dat het je lukt met de overige blokken (zonder nieuwe mallen, bedoel ik).
Groetjes, Cisca

Guusje,

Wat zijn het mooie blokken geworden en wat heb je er veel gemaakt. Je bent er idd bijna. Succes met uitzoeken van de rest van de blokken en hij staat ook nog op mijn verlanglijstje voor ooit.

katrien

Hele mooie blokken heb je er bij.Succes verder.

Lida

Mooie blokken! Je schiet echt lekker op, nu ik helaas dus niet, ben helemaal in de rondjes van de LIB deze maand! Maar ik snap wel wat je bedoeld, ik vind sommige blokken op zich mooi, maar niet passen bij de andere en sommige zijn gewoon niet mooi, ja echt wel lastig, maar succes met de laatste! Groetjes
Lida

Carin

prachtige blokken weer !

Margreet

Mooie blokjes er weer bij! Het schiet al lekker op zo. Ben benieuwd naar het geheel, zet je ze nog eens allemaal op de foto voor ons? Groetjes, Margreet

pauline

Nog even doorwerken om de laatste negen blokjes ook af te maken. Inderdaad is het zoeken naar nog een leuk blokje dat niet te klein of te groot is. Weer een AFFO in het vooruitzicht!
groetjes,

vilterietje

wow marion, zo'n mooie blokken en ik hou van je gewaagde kleurencombinaties. je komt vast wel uit de keuze van de laatste paar blokken:)

Peti

ha Marion, wat ga je lekker snel. Maar dat komt ook door het opgeruimde kamertje. Veel plezier met ( de laatste?) blokjes deze maand. ( wat zie ik bij de oldwindmill linksboven?) groetjes Peti

Anoniem

ja, precies dat bedoelde ik, soms komen foto's gewoon een beetje anders over. Gelukkig dat er niks mis is met je blokje! Ik ben helemaal gerustgesteld ;-)) groetjes Peti

Mascha

Wat een schitterende blokken. Succes met het kiezen van de volgende blokken.
Groetjes Mascha

marion

helaas deze maand ging weer voorbij.........je blokken zijn prachtig.........

Else

Wauw jij hebt lekker doorgeprikt, mooie blokken! En nu nog 9 te gaan weet je het zeker (lol) fijne dag, knuffel Else

Cybele's patch

Het zijn weer mooie blokken geworden. Jouw gedachten over de laatste blokken zijn hetzelfde als de mijne. Oh, die laatste loodjes........!