CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

vrijdag 17 juni 2011

Pie and Tart


Vorig weekend was ik met de bus naar Engeland (zie mijn vorige blogjes) en zoals het een goede quilter betaamt, moest ik natuurlijk ook een quiltwerkje meenemen. Mijn huidige projecten bevinden zich met name in de afrondende fase (grote lappen dus. Niets voor in de bus of op een terrasje), dus er moest iets nieuws worden verzonnen.
Vorig jaar heb ik op de ATT van het Quiltersgilde wat kartonnetjes gekocht voor de Pie and Tart quilt, maar ik was er nog niet aan begonnen. Dus vorige week nog gezocht tussen mijn lapjes, patroontjes getekend, geknipt en geplakt en met een toilettasje vol spulletjes ging ik op weg naar Engeland. (goede naam overigens voor het project. Ik heb me wat taart gegeten in Engeland......)

En zie hierboven het resultaat!!! Niet helemaal..... afgelopen bee bij mij thuis heb ik een beetje hieraan gewerkt en gisteren op de bee bij Marij heb ik het eerste rondje geappliceerd. Wat een leuk werk is dit. Ik geloof dat ik er weer een verslaving bij heb!!!

Vanmiddag vertrek ik (met de racefiets) naar Epen in Zuid Limburg (ca 60 km te gaan) voor het jaarlijkse weekend met de fietsclub. Dat gaat weer heel gezellig worden. Voor de vrije uurtjes gaat dit nieuwe projectje mee. Het is zaterdag immers Quilt in Public day, dus ik moet wel gaan quilten ;)

1 reacties:

Daniëlle

Ik hoop maar dat je een beetje fietsweer hebt gehad! Vooral windje mee! Mooie taartjes heb je gemaakt, hoeveel ga je er maken? Mooie dag, liefs, Daniëlle