CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

woensdag 22 juni 2011

Update van de Farmer's Wife Quilt

Het is alweer de 22e van de maand en tijd voor de update van de Farmers Wife Quilt. Ik heb alweer 5 blokken gemaakt deze maand. Ik heb er nog 4 te gaan en dan zijn de blokken klaar.
Dit eerste blok is nr 31: Evening Star

Dit is blok nr 38: Postage Stamps.
Ik heb vaak gezien dat er hele quilts werden gemaakt van deze kleine blokjes. Daarom vond ik dat in deze FWQ dit blokje niet mocht ontbreken. Heb ik toch eens iets gedaan op postzegelformaat.

Blok nr 90 heet Storm Signal

Dit blok heeft nr 102 en heet Whirl Pool

En het laatste blok van deze maand is nr 106: Wild Rose & Square.

Ben benieuwd hoe de andere boerenmeisjes zijn gevorderd. Links staan de verwijzingen naar hun blogs.


En omdat het vandaag ook woensdag, dus bloemendag is, doe ik er nog een foto bij die ik in Engeland in een tuin heb gemaakt.

8 reacties:

Peti

He Marion, Mooie foto's heb je gemaakt in Engeland, dat was zeker genieten! En alweer 5 blokjes en nog maar 4 te gaan. Super! Geen spierpijn van je fietsuitje, of alleen in de lachspieren?? groetjes Peti

katrien

Mooie blokken,en nog 4 te gaan,het einde is in zicht succes.

wilma

Zeker genieten in Engeland!! Mooie boeren blokjes rijker....

Cisca

Prachtige FW blokjes! Wat heb je mooie stof voor die eerste gebruikt, mooi, die grote bloem in het midden! Jij schiet ook al zo op!
Groetjes, Cisca

Mascha

Mooie blokken en dan nog maar vier te gaan. Wat een heerlijk vooruitzicht.
Groetjes Mascha

Lida

Wat een schitterende blokken er weer bij en wat ben je ver!! Hoe groot moet jouw quilt worden? Laat je ons dat de volgende keer zien? Mooie foto van een mooi tuin, groetjes
Lida

Guusje,

Mooie blokken zie ik hier en wat een prachtige foto van de engelse tuin.

marion

prachtige blokken, ik heb er een gehaald deze maand en een schriftje erbij. Daar ben ik ook heel blij mee. Leuk verhaal van de postzegelblokjes, die ga ik er ook indoen.