CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

vrijdag 22 juli 2011

Alle blokken van de FWQ zijn klaar


Het was een tijdje stil op mijn blog. Maar dat betekent niet dat ik mijn handjes niet heb laten wapperen.... Er zijn afgelopen maand maar liefst vier blokken (de laatste) uit mijn handen gewapperd. Helaas heeft blogger twee foto's op eigen initiatief gedraaid. Maar dat mag de pret niet drukken. Het bovenste blok is nr 24: Garden Path.

Hieronder zie je blok nr 95: Temperance Tree.


Dit blok is nr 94: Tall pine tree


En het allerlaatste blok van deze Farmers Wife Quilt is nr 87: Star Gardener


Ik had al een groot deel van de quilt in elkaar gezet. Hieronder zie je hoe ver ik hiermee was.


En dit is het laatste hoekje dat aan de top genaaid moet worden. Ik denk dat ik dat vandaag nog maar even ga doen. Als deze zijn samengevoegd en er een bruine rand omheen zit, kan ik zeggen dat de top van mijn Farmer's Wife Sampler Quilt klaar is!!!!


Hoe staat het met de andere FWQ-projecten? Ik ga eens even de diverse blogs naspeuren.

14 reacties:

ria vogelzang

Geweldig! Wat een mooi geheel!
Succes met het laatste.... ;)

Cisca

Dat ziet er prachtig uit, Marion, mooie kleuren bij elkaar. Veel succes met het afmaken!
Groetjes, Cisca

katrien

Héél mooi hoor,succes met de laatste steekjes aan deze top.

Heleni

Wat vind ik die bruine sashings prachtig tussen al die geweldige blokken van je.
Succes verder.

groet Heleni

Anoniem

OHHHHHHHHH vreselijk LEUK!! Jij bent echt lekker bezig geweest, denk dat ik de sashings er ook maar vast aan ga naaien. (ok laat ik beginnen met knippen ervan lol) Fijn weekend, Else

Krijg mijn reactie er niet op dan maar anoniem!!

wilma

PRACHTIG!!!

Mascha

het ziet er nu al heel erg mooi uit.
Succes met de laatste steekjes.
Groetjes Mascha

Lida

Wow, prachtig en wat gaaf dat je top bijna af is! Succes met de laatste loodjes, groetjes
Lida

Annemieke Price-Talen

Prachtige kleuren, ben benieuwd naar het quiltwerk.

Gr Annemieke.

Guusje,

Wat een mooie blokken en wat een mooie quilt is dit prachtig met die bruine sashings. Succes met het laatste stukje.

vilterietje

wow marion, wat er zo allemaal al uit je handjes wappert!!!! het ziet er allemaal fantastisch uit en ik ben helemaal verliefd op de kleuren:)
(ik zie je echt al voor de tv zitten, tour kijken en maar wapperen hihi)

Anoniem

Prachtige blokken, vooral de eerste, oudroze met bruin, een hele goede kleurcombinatie ;)
daar hou ik erg van.
Groetjes Berbel

Peti

Wat ga je goed, Marion! en bijna allemaal al aan elkaar! super! Dank je wel voor je reactie op mijn blog, ik zal het nog eens (iets minder) kritisch bekijken. groetjes Peti

Daniëlle

En?? Zit de hoek er al aan?? Ziet er toch zo gaaf uit die quilt Succes! Mooie dag verder, liefs, Daniëlle