CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

donderdag 28 juli 2011

Een cadeautje bij de post

Vandaag kwam ik in spanning thuis van mijn werk. Want zij had me gisteren al gemaild dat er een cadeautje naar me onderweg was. Oh, en waarom dan? Hoor ik jullie denken...


Omdat ik me vorig jaar op 9 augustus bij Danielle had aangemeld voor de "Pay it Forward". Dat houdt in dat je je als blogger bij haar kon aanmelden, en dat ze voor 3 personen binnen 1 jaar een cadeautje zou maken.


Ook ik heb toen aangeboden om voor 3 personen een cadeautje te maken, maar helaas, zelfs na een paar oproepen was er niemand ....snik... die iets van mij gemaakt wilde hebben.


Nou, die wat vorig jaar twijfelden, die hebben nu VETTE PECH!!! Want ik heb dit prachtige kleinood gekregen van Danielle, en - hoewel ik niet zo'n borduurster ben als haar - had ik best voor anderen ook iets in deze trant kunnen maken.

Maar wat Danielle voor mij heeft gemaakt, dat vind ik ECHT PRACHTIG!! Zien jullie hoe het het al hangt boven mijn sidetable? Ik ben echt helemaal blij ervan.

Danielle, HEEL ERG BEDANKT VOOR DIT MOOIE WERKSTUK!!!!

Er moeten trouwens nog meer bloggers zijn die rond deze tijd een PIF-cadeautje moeten krijgen, dus hou de andere blogs in de gaten!!

7 reacties:

Gonny

Bofbips, jammer dat ik vorig jaar nog niet met blogs meedeed. Het is een prachtcadeau van Danielle. Geniet er van.

Lida

Ja Daantje kan schitterend borduren en je hebt echt een heel mooi werkje gekregen! Genieten! Groetjes
Lida

vilterietje

PRACHTIG!! kan helemaal jaloers worden op zo'n borduurkunstenares, zelf kan ik er helemaal NIKS van. geniet er lekker van, want het is heel bijzonder als iemand zo iets moois voor je maakt!
besse weggewaes? ja! een paar dagen naar john's tante in schotland. ze werd 85 en had het anders in haar eentje moeten vieren. nu waren mijn vriendin en ik erbij en we vonden het heerlijk:)
leuk liedje trouwens!

Dorine

Wat een leuke cadeautjes heb je gekregen en wat heb je een leuke stijl van schrijven
dank ook voor jouw berichtje
groetjes Dorine

Cisca

Wat een mooi borduurquiltwerkje heb je van Daniëlle gekregen, zeg, daar zou iedereen erg blij mee zijn! Je boft maar! Ik dacht dat, als je zo'n lange tijd had om wat te maken, het dan gauw vergeten zou worden. Zo niet Daniëlle, maar verder heb ik eigenlijk nog maar weinig gezien. Maar misschien komt het nog...
Groetjes, Cisca

Evelief

Ik leef nog niet zo lang in Blogland, maar ik zou het super vinden om iets zelfgemaakts te ontvangen. Gefeliciteerd en geniet ervan!!!
Groetjes Evelien.

jeannet

Die aardige Danielle......ik was nr. drie op haar lijstje, benieuwd of ik ook zoiets nog ga ontvangen....er was een jaar de tijd voor dacht ik he?

Groetjes, Jenanet