CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

woensdag 6 juli 2011

Koffie met pie and tart

Vanmorgen heb ik al vroeg mijn administratie bijgewerkt. Dat was heel erg hoog nodig. Hoe opgeruimd ik met mijn papieren om ga op het werk, zo'n chaos is het thuis. Alle post verdwijnt in de secretaire in de woonkamer en als-ie begint uit te puilen, dan ga ik er eens voor zitten. Uitzoeken welke betalingen ik nog niet heb gedaan, papieren ordenen die ingeklapperd moeten worden en veel verdwijnt op de stapel "oud papier". Ik vraag me dan wel eens af waarom ik dat niet meteen orden en heb meteen goede voornemens. ...maar daar blijft het dan ook bij...

In ieder geval: nu, om 9 uur is het zelfs al tijd voor mijn tweede kop koffie en tijd voor een update op mijn blog. Dus laat ik jullie hierboven mijn productie zien ten aanzien van de Pie and Tart. 't is weer zo'n geweldig leuk werkje!! Ik zou het liefst alleen hiermee bezig zijn, maar er liggen ook nog de Farmers Wife Quilt (foto volgt later deze maand), de bloemenhexagon (zie beneden, zoals gebruikelijk over de stoel), de village harvest (die boven de stoel op een quilt is gespeld) en ik zal vast nog wel heel veel vergeten.

Ach, al die UFO's maken me soms wat ongeduldig, maar voornamelijk heel erg gelukkig. Want ik hoef me echt nooit te vervelen!!!!

8 reacties:

Guusje,

Je hebt erg mooie projecten onder handen en ze zijn ook allemaal zo leuk om aan te werken. Mooie blokken van de Pie en Tart ik wil hem ook ooit nog eens gaan maken.

Gonny

Het eerste stuk van je verhaal klinkt heel bekend in de oren, alleen heb ik het gemak dat ik het overlaat aan mijn lieve echtgenoot. Maar ook hier groeit de inhoud van de "administratie lade". Je bent al lekker gevoorderd met de Pie and Tart.
Je twijfelt over de village harvest maar als ik de "donkere" foto zo zie, zie je toch duidelijk blokken/licht-donker.....zone om er niet mee verder te gaan.
Zo einde verhaal. LE is vrij we gaan uitgebreidt boodschappen doen.

Terray

Heeeeeeel herkenbaar zo'n administratiepuinzooi hahaha. Ik doe het meestal 3-4 keer per jaar. Dan gaat alles in de ordners. Ik heb een prachtige paarse "slangen" mand op mijn dressoir staat waar veel, heel veel post in past. Tot tie vol is ;-)

Maarre wat mooi je Pie and Tart evenals die andere projectie die ik op een fotootje ziet. Dit is toch eigenlijk veeeeeeeeeeeel leukerder werk dan die administratie he !!

Groetjes
Tertia

Cisca

Je Village Harvest ziet er zó mooi uit en ook je bloementuintje is een lieffie! Maar ik kan me best voorstellen, dat als iets heel leuk is om aan te werken, andere dingen weleens blijven liggen. Maar eens komen ze allemaal af., moet je maar denken. Je tuintje ligt wel op een leuk stoeltje, ik ben benieuwd of er een po in zit.
Groetjes Cisca

Anja.M

Wat leuk dat je ook met de Pies and Tarts bezig bent, inderdaad een heel leuk werkje.

vilterietje

.......en met een lekker kopje koffie en een opgeruimde secretaire moet het toch wel heel lekker werken zijn:)

sylvia

ja, altijd die administratie...bleh!!!
wij hebben het verdeeld: ik zoek uit en doe de betalingen. DH ruimt alles in de mappen op en doet het 'moeilijker' financiele gedeelte!!! Het werkt wel......;)
Ik heb ook veel projecten, heerlijk toch!!!
En vandaag kun je volop aan de gang: het regent hier nog steeds, is dit zomer??? Jammer, he?!

Bietje

Die ronde vormen is nog niet voor mij weggelegd. Dus geniet ik hier nog maar even mee. Het ziet er prachtig uit. Ik bewonder je bochtenwerk.