CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

dinsdag 26 juli 2011

Mijn Holly Hobby


Nadat zij en zij schreven over hun Holly Hobby, laat ik jullie ook mijn Holly Hobby zien. Ik was vroeger niet echt een poppenmeisje, maar ik had wel al een, door mijn moeder van oude lappen gemaakte, lappensprei op mijn bed en Holly Hobby hoorde daar bij. Nu ik dat zo bedenk, is er eigenlijk niet veel veranderd. Ik leg mijn quilts dan wel niet op mijn bed (is me te lastig), maar ik ben nog steeds fan van lappendekens en Holly Hobby heb ik onlangs uit het stof gehaald, in de wasmachine gedaan en tegenwoordiger is ze weer helemaal in ere hersteld. Wie heeft er nog meer een Holly Hobby???

5 reacties:

heleen

Precies zo'n Holly Hobby heb ik ook gehad. Hij ligt nu ergens op zolder. Echt weg doen kan ik hem niet.

katrien

OOO,de jouwe is ook wel leuk hoor.

wilma

Oh wat is ze een schatje!!
Dankjewel voor het laten zien.
Ik zou niet meer weten hoe mijn pop eruit zag,..
Jammer dat we soms dingen wegdoen,..

vilterietje

ik niet, ik kreeg vroeger poppen, omdat iedereen vond dat een meisje poppen moest hebben:) tot morgen!

Edith

Wat lief! Ik heb nooit een Holly Hobby gehad, maar kan het me nog wel herinneren van vriendinnetjes. :-) Het quiltje waar ze op zit, is ook heel schattig.