CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

maandag 8 augustus 2011

Een nieuw project: HOOP


Afgelopen week ben ik - eindelijk - aan het nieuwe project gestart dat al een poos in de startblokken lag: HOOP
Deze 4 sterren zijn de eerste van een heleboel, die samen een quilt moeten worden voor mijn zoon Teun. In november had ik deze set stoffen, luisterend naar de naam HOPE gekocht, en sindsdien heb ik lang zitten broeden hoe de quilt zou moeten gaan worden. Ik ben er inmiddels uit. Maar ik laat jullie voorlopig niet meer zien dan deze sterren.


In november schreef ik het al: een deel van de opbrengst van deze stoffen gaat naar een goed doel: onderzoek naar de ziekte ALS. De vader van Teun (van wie ik zes jaar geleden ben gescheiden), heeft sinds drie jaar deze ziekte. Deze quilt moet voor Teun een herinnering worden (naast vele andere) aan zijn vader.

Als je wil weten hoe het met Teun's vader gaat, klik dan eens hier. Op pagina drie staat een interview met hem.


7 reacties:

Madammeke Ongeduld

he deze is met heel andere stofjes dan diegene die ik heb

Saskia

Mooie stofjes, en altijd leuk om met een nieuw project te starten.
Ben benieuwd hoe het gaat worden!

Gonny

Een quilt met een betekenis geeft nog meer voldoening....Genieten en gedachten tijdens het maken maar samen één.....
Geniet van je uitje en tot ziens over....

Marianne & Marie-José

De quilt zal vast heel bijzonder worden, met de enige juiste titel voor deze ziekte.
Sterkte voor Paul, Teun en jezelf.
Groetjes Marianne

vilterietje

poe marion, indrukwekkend verhaal. fijn dat je de pagina hebt laten lezen, het geeft een beetje inzicht, dank je wel:)

Lida

Schitterende stof, prachtige blokken en een heel goed doel! Groetjes
Lida

carine

hallo , ik weet wat die ziekte inhoud ,hebn mijn jongste broer die nu in de laatste fase zit, en zeer achteruit gaat , ook de belasting emotioneel, financieel enz. achterlaat. Steun hem zoveel als ik kan, doe ook een verkoop ten voordele van hem op 5 November in Aardenbug NL. inde St. Baafskerk. Mocht hij er niet kunnen van genieten, komt het ten goede aan de Liga A.L.S Ikwens hem veel sterkte alsook voor zijn zoon en tevens voor jou!. Carine -Patcworkstar