CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zondag 28 augustus 2011

Een quilt ligt zooooo lekker

Dat vind ik niet alleen, nee Tigger heeft ook (alweer) ontdekt hoe lekker je op een quilt ligt.
Ik heb gisteren een paar blokken gequilt aan de Farmers Wife Quilt, en 's avonds heb ik hem op de stoel laten liggen, waarin ik had gezeten. Vanmorgen trof ik dit tafereel aan. Ik heb maar meteen een foto gemaakt, kunnen jullie meegenieten van deze quiltlievende kater.

Op het moment dat ik dit typ, ligt hij weer terug op de quilt (hij is heel even naar buiten gegaan, denk voor een plasje...), maar hij kijkt me uit zijn ooghoeken aan, zo van: Uitkijken, straks jaagt ze me weg. En dat klopt! Dat gaat ze straks ook doen. Maar eerst even lekker in bad gaan liggen. Ik heb vanmorgen 75 km gefietst en heb voor het eerst de Cauberg beklommen. Dus even rustig in bad liggen, dat gun ik mezelf wel. En daarna heeft Tigger pech, moet-ie echt van de quilt af!

7 reacties:

Klaske

ooh wat herkenbaar! Katten en quilten..

Cisca

Hij boft maar, dat hij zo lang mocht blijven liggen.
75 kilometer en dan ook nog de Cauberg, ongelooflijk. Heerlijk, dat je dat kan!
Groetjes, Cisca

pauline

Wauw, de Cauberg!!! Dan heb je een lekker, relaxed bad wel verdiend. En ga maar wat anders doen en laat die arme Tigger op de quilt liggen,zeg.
groetjes en voor morgen veel werkplezier na al die weken vakantie.

Gonny

Inderdaad een hele prestatie om de Cauberg op te fietsen. Dat bad had je wel verdiend. Maar Tigger verdient op zijn tijd ook een lekker plekje!!! en hetzelfde als wat Pauline schreef: werk ze weer, als ik me morgen vroeg nog een keer omdraai zal ik aan je denken :-)

vilterietje

niet te geloven wat een conditie! ik zou liever met de kat opde quilt liggen: chapeau marion:)

Lida

Oh wat een leuk gezicht, ik denk dat het ook als hij af is een favoriet plekje blijft! Groetjes
Lida

Guusje,

O wat heerlijk om te zien, ze zijn ook allemaal hetzelfde maar ja ze liggen ook zo lekker zacht.