CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

maandag 5 september 2011

Fietsen met Leontien

Afgelopen weekend was het zo ver: de Leontien van Moorsel Ladies Ride Xtra Strong werd gereden in het Zuid Limburgse heuvelland. Samen met mijn vriendinnen van de fietsclub en 800 andere dames heb ik 60 km gefietst (ok, sommigen hebben er 110 gefietst....) in Zuid Limburg. Deze foto, met "Tinus" tussen ons in, is na afloop gemaakt.

Hier ben ik boven op de Cauberg in Valkenburg, een van de vele klimmetjes van de dag. Andere bekende beklimmingen waren o.a. de Bemelerberg, de Koning van Spanje en Hoogcruts.

Toen we binnen waren, stond een deel van onze mannen en ouders ons op te wachten met een heerlijk glas Rose bier (bleek alcoholvrij te zijn).

We hebben een heerlijk weekend gehad! We waren namelijk al op vrijdag vertrokken, gebruik makend van het hele Leontien arrangement. Op vrijdagavond was er een Meet & Greet met Leontien en haar man Michael. Op zaterdag zijn we in Maastricht gaan winkelen en zondag was 't dus zover om te gaan fietsen. Toen we om 10.00 uur vertrokken, kwam de regen echt met bakken uit de hemel en dacht iedereen: waar ben ik aan begonnen!?, maar na ca een half uur werd het droog en op het einde scheen zelfs de zon. Het was echt een geweldig weekend!

7 reacties:

Else

Wat heb je een lekker weekend achter de rug! Goei gedaan 60 km fietsen doe het je niet na. En lekker he zo'n kouwe rakker zonder alcohol, die drink ik het liefst, HEERLIJK (ja echt, zonder lol) Knuffel Else

vilterietje

wauw, wat een leuk weekend! als echte fietser zul je zeker met volle teugen genoten hebben:)

Heleni

Ik heb veel respect voor je Marion!!

groet Heleni

Hilde

Wat stoer zeg! Een echte super prestatie!

pauline

Zo hei, dat is weer een prestatie van de bovenste plank! Heb je nog wat leuks gekocht in Maastricht?
En ja, die regen hadden we hier ook en ik ben ook doornat geworden toen ik de honden uitliet.
groetjes,

Gonny

Lekker zo 'n weekend. Ben je nu een BN-ster? Jammer dat je morgen niet bij de QB bent en we het allemaal persoonlijk horen vertellen.....tot weerziens/schrijfs.

Hennie

Goed bezig zeg, wat leuk zo'n fietstocht.
Ik vind je Farmers Wife er mooi succes met quilten.

Groetjes Hennie.