CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

woensdag 28 september 2011

Na 3 weken is 't tijd voor een update

Het is inderdaad al 3 weken geleden sinds mijn laatste post. De laatste weken vliegen echt om en ik krijg nauwelijks tijd voor mijn quiltwerk. Maar ik moet jullie toch allemaal even laten weten dat ik er nog ben, dus toch tijd voor een klein berichtje. Hoewel ik weinig quiltwerk doe, staan mijn projectjes elke avond voor mijn neus. Op de salontafel staan 4 houten bakjes van de Action, en in 3 van de bakjes ligt een project: linksboven liggen alle quiltgarens, afvalbakje, quiltnaalden en schaar voor het quilten van de Farmers Wife Quilts (ik heb nu ongeveer 8 blokken gequilt). Linksonder liggen de lapjes van de Pie & Tart (of was 't andersom?), een speldenkussen, de papiertjes, een schaartje etc. Rechtsonder liggen de stofjes en blokken van het project HOPE (in het kader van de ziekte ALS). En zo kan ik, als ik daar zin en tijd voor heb, gewoon een projectje pakken en dan heb ik alles bij de hand wat ik nodig heb...... Maar nu het nog zo'n goed weer is, en er nog steeds vakantiekilootjes af moeten, ben ik 's avonds nog even druk in de weer met bewegen (nu vooral wandelen, want voor fietsen is het te vroeg donker). En dan heb ik nog maar weinig zin in handwerken. Dus, hoe sneller de kilo's er weer af zijn, hoe eerder ik op de bank mag gaan zitten! LOL
Deze stofjes zaten vandaag in de post. Ze zijn van de stoffenclub van de Log Cabin. Lief zijn ze he. Voorlopig zal ik er alleen naar kijken, maar ze gaan vast gebruikt worden komende winter. Hopelijk tot eerder dan over 3 weken! En als er nog dames zijn die willen komen naar de regiodag van het Quiltersgilde, regio Limburg, mail me (als je lid bent) en je bent welkom! Datum: vrijdag 4 november.

4 reacties:

Gonny

Het is ook een hobby en geen verplichting, doen wanneer je zin en tijd hebt :-)
Vrijdag kan ik de stofjes van de stoffenclub ook aaien dan is het QB bij The Log Cabin, maar eerst donderdagavond bij Marij, tot dan.

vilterietje

poehey!!! wat heb jij een energie meid!!
gelukkig zijn die kilo's er straks af en kunnen we weer van al je projectjes genieten.
wandel ze en tot....:)

Lida

Succes met afvallen en hou de moed erin, des te vlugger kun je weer verder met je projecten! Groetjes
Lida

Peti

Gelukkig ben je niet ziek of zo, maar juist heel actief, goed zo! Hoe ga je de farmers wife quilten? Ik ben op zoek naar ideetjes, hoewel ik nog lang niet zover ben ;-)) groetjes Peti (vanuit blogspot)