CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zaterdag 8 oktober 2011

Camelot

Een aantal maanden geleden kwam ik met surfen op het internet de Camelot quilt tegen. Ik vond dat zo'n prachtige quilt, die wilde ik wel eens maken. Ik dacht eerst de patroontjes zelf te proberen tekenen, maar dat leek me erg moeilijk. En toen, net voor de zomervakantie, meldde Janine op haar blog dat ze een Camelot BOM ging starten. Ik was meteen verkocht!! Afgelopen woensdag lag het pakketje met patroon en stofjes voor het eerste blok in de brievenbus. Vandaag heb ik de malletjes overgetrokken en de stofjes geknipt. Ik heb twee groene stofjes vervangen door een rood en een blauw stofje. Een beetje van Janine, en een beetje van mezelf dus! Een kwart van het blok heb ik al in elkaar gezet. De rest moet nog. Ik denk dat ik dat vanavond ga doen, lekker bij de tv, een glaasje wijn, wat Japanse mix erbij. Heerlijk!!! Zijn er nog meer bloggers aan de Camelot BOM begonnen???

11 reacties:

vilterietje

heb net eens even die camelot bekeken, wat mooi zeg! lijkt me wel heel moeilijk met als die rondingen. enne......ík ga er niet aan beginnen, dus moet je een ander vriendinnetje zoeken marion:) succes ermee

Else

Hij is LEUK!!! Patroon heb ik al in huis, maar eerst kwasten en ufo's afmaken (lol) Veel prikplezier dat gaat vast lukken met die japanse mix en een wijntje erbij. Fijne avond, knuffel Else

Gonny

Bij iemand anders (sorry de leeftijd werkt niet mee dus geen idee meer bij wie) had ik gezien dat die er ook mee begonnen was. Ook deze persoon had een paar kleuren veranderd. Benieuwd hoe het er bij iedereen straks uitziet.
Dit blok is alvast een mooie start.

Marianne & Marie-José

Mooi is hij zeker, maar ... wel heel veel werk. Ik laat het maar fijn aan jou over nu mijn energie me in de steek laat, maar ik volg je resultaat, dat is ook leuk.
Groet Marianne

Nelleke

Hallo Marion ook ik ben begonnen aan de Camelot alleen van hele andere stoffen,ik had het patroon al en vind het erg leuk om te zien hoe andere quiltsters de blokjes maken.Jou blokje ziet er in ieder geval al mooi uit.Groetjes Nelleke

Bizzy Martine

Dag Marion, hij is mooi hè. Ik zag hem al bij Janine. Spijtig genoeg heb ik er geen tijd voor. Misschien iets om later eens te doen met al mijn overschotten. Groetjes, Martine

Guusje,

Mooi blok kan me voorstellen dat je ervoor bent gevallen het is dan ook een beautie.

Mascha

Kan me goed voorstellen dat je deze blokken wilde maken. Ze zijn ook erg leuk.
Groetjes Mascha

Janine

Hoi Marion, het ziet er goed uit hoor, en het is ook nog eens heel leuk om te maken. Zelf ben ik al met blok 5 bezig. Ik moet natuurlijk alles voorbewerken om iedere keer te laten zien. En het is nog steeds ontzettend leuk.

Groetjes janine

Bietje

Hallo Marion, Camelot is mooi, maar die laat ik aan me voorbij gaan. Tijdgebrek he?
Pas wel op met de wijn, ik ging er een tijd geleden spontaan van misbreien en kon alles uithalen. En ik had maar 1 glas gehad!!!

Anoniem

Hallo Marion,
ik ben ook bezig met de camelot en ga de rand om het blok heen maken waardoor het vierkant wordt.
wil je mijn blok zien? kijk dan op http://happyquiltingdiana.blogspot.com