CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

maandag 24 oktober 2011

Hoezo herfstvakantie?????

Vandaag is de eerste dag van mijn herfstvakantie. Nou ja, herfstvakantie....., ik had een hele week vrij gepland, maar woensdag en donderdag heb ik cursus. Dus deze week geen volledige herfstvakantie voor mij.

Daarnaast doet het weer vandaag echt niet aan herfstvakantie denken. Gelukkig maar. Het zonnetje schijnt heerlijk! Gisteren was helemaal een stralende dag. Vandaag waait het helaas wat meer dan gisteren. Dus toch herfst????

En waarom ik ook nog vraagtekens zet bij de herfstvakantie?? Ik ben de hele dag al druk bezig met de voorbereidingen voor de regiodag van volgende week vrijdag in Limburg. Aub niet meer aanmelden!! We zitten echt helemaal vol!! Met de administratie van de aanmeldingen, het maken van het boekje en het versturen van de bevestigingsbrieven heb ik gewacht tot deze week. Dus nu zit ik al van vanochtend 8.00 uur met de laptop op schoot aan de regiodag te werken.

En dan moet ik straks ook nog boodschappen doen en de was strijken. Dus hoezo herfstvakantie??? Wanneer mag ik met mijn hobby op schoot gaan zitten en verder lekker niets doen???

Op de foto zien jullie de stand van zaken van de Pie & Tart quilt. Die gaat niet groot worden, hoor. Daarvoor vind ik veel te veel andere quilts mooi om aan te werken. Ik geloof dat ik 25 vierkantjes heb geknipt, dus 5x5 is misschien wel een mooie grootte. We zien 't wel.

Voor wie nu ook herfstvakantie heeft: GENIET ERVAN!!!

6 reacties:

wilma

He get!! Toch een fijne korte vakantie!!

Else

Hij wordt LEUK! Fijne vakantie, knuffel Else

Lida

Jammer dat je zoveel moet doen en niet aan je eigen hobby toekomt, maar ik wens je veel plezier op de regiodag en ook veel plezier met de laatste taartpuntjes, groetjes
Lida

Bietje

Ach, die regiodag is ook hobby, het weer is super hier in het zuiden, waait wel, maar flinke zon. Je hebt vast leuke lapjes in de buurt liggen, kopje koffie of thee. Is het allemaal zo erg als het lijkt?
Jammer dat ik er niet bij kan zijn op de regiodag. Sommige mensen moeten gewoon werken. En een vrije dag opnemen in het onderwijs ??? Daar hebben ze nog nooit van gehoord. Volgend jaar in de herfstvakantie of op een zaterdag? Please.

pauline

Maar het is wel heeeeel dankbaar werk wat je al gedaan hebt voor de regiodag. Je zult er volop voor beloond worden (slijm, slijm)
groetjes,

Daniëlle

Heel veel succes met de organisatie en veel plezier op de dag zelf! De taartjes worden gaaf hoor! liefs, Daniëlle