CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

maandag 28 november 2011

Kerst stitchery


Voordat jullie denken dat ik niks meer doe, hier het bewijs dat er nog wel wat uit mijn handen komt. Ik ben onlangs begonnen aan een kerststitchery. En nu moet ik toch even doorwerken om er voor kerst een quiltje van te hebben. Als 't niet lukt, lukt het vast voor volgende jaar kerstmis.

Pauline heeft van vier blokjes van dezelfde serie een stitcheryquiltje gemaakt, maar zij heeft de tekst weggelaten. Ik ga er 9 maken. De patroontjes heb ik van Gonny. Zij had laatst allerlei leuke tijdschriften gekregen en deze stitchery komt uit een van hen. De andere tijdschriften mag ik hopelijk woensdag bekijken als onze tweewekelijkse bee bij haar is.


Dit blokje wil maar niet goed op mijn blog komen. Als-ie op de foto rechtop staat, staat-ie op het blog naar links gedraaid. Heb ik de foto vervolgens een slag naar rechts gedraaid, bewaard en weer geupload, staat-ie helemaal naar rechts gedraaid.


Nou, dan draaien jullie je hoofd maar even om dit blok te bekijken. Mag je zelf kiezen of je naar links draait of naar rechts! LOL

4 reacties:

vilterietje

oh marion, ik hou zo van die stitchery!!!
ben er zelf niet handig in en misschien is dat ook maar goed, want anders ging ik niet meer naar bed:)
ik hoorde van pauline dat we misschien wel met een hele groep naar bietje gaan, lijkt me superleuk!
ik ben gestopt met facebook, te veel tijd, dan blog ik liever. groetjes en tot.....riet

pauline

Ben benieuw hoe de stitchery in het ecchie uitziet (morgen), tot dan,

Anja.M

Mooi gedaan Marion.

katrien

leuke blokjes.