CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

woensdag 2 november 2011

Laatste voorbereidingen regiodag


Tijdens de tweewekelijkse bee van vandaag hebben we de laatste voorbereidingen getroffen voor de regiodag van aanstaande vrijdag. Vorige week, mijn herfstvakantie (!), heb ik een aardig dipje gehad als gevolg van de regiodag. Ik ben echt drie dagen bezig geweest met allerlei administratieve voorbereidingen (aanmeldingen en betalingen controleren, bevestigingen versturen, achter niet-betaalde aanmeldingen bellen, mensen bellen en mailen die wel betaalden, maar geen mail of brief stuurden, bijna 20 (!) mensen afwijzen omdat we echt helemaal vol zitten!!! En dan te bedenken dat ik de andere 2 dagen van mijn "herfstvakantie" cursus had van mijn werk (die dagen krijg ik terug hoor!), kan je je indenken dat het niet echt voelde als herfstvakantie.

Ik ben een positief ingesteld mens, dus dat dipje is alweer verdwenen. Want de boekjes zijn klaar (zie de tweede foto, onder de hand van Mariet, daar zie je een heel klein stukje van het lichtgele boekje). De betalingen en aanmeldingen kloppen (met dank aan Mariet en Pauline die tijdens de bee de twee lijsten nogmaals naast elkaar legden om te controleren). Alle deelnemers zijn (uiteindelijk) geïnformeerd.


En naast de laatste administratieve voorbereidingen van vandaag, hebben we ook nog gezamenlijk gewerkt aan de voorbeeldquiltjes. Die zijn deze keer door Gonny gemaakt, en we hebben haar tijdens de bee geholpen om de biezen van een paar quiltjes tegen te zomen (voor de nieuwsgierige dames: wat Pauline op de eerste foto in de hand heeft, dat is een voorbeeldquiltje).

Laat de regiodag maar komen. Ik heb er zin in!!!!

8 reacties:

Lida

De volgende keer er misschien beter een paar avonden aan spenderen en je vakantie week zorgvuldig voor jezelf bewaren! Maar ik wens je heel veel plezier en succes met de quiltjes
Lida

Aart

Veel plezier! Het zal zeker een leuke dag worden!
http://quiltaart.blogspot.com

Hilde

Er wordt altijd veel meer werk verzet dan deelnemers weet van hebben. Maar het is dan wel helemaal top als iedereen van zo'n dag geniet! Veel plezier!

Anoniem

Hallo Marion, wat je schrijft is heel herkenbaar.
Er gaat veel werk in zetten, veel succes met de regiodag, de onze(noord-holland) is komende zaterdag.
Groetjes Ellen

Ieke

Veel plezier met de regiodag!

vilterietje

zonde van je vakantie, maar gelukkig ben je weer de "ouwe"! veel plezier vrijdag en ik kijk alweer uit naar je nieuwe foto's:)

Bietje

Heeee, bekende huiskamer, bekende gezichten. Leuk zeg. Jammer dat ik er niet bij kan zijn morgen. Ik had graag ook het werkje van Gonny uitgeprobeerd. Veel plezier morgen. Maar dat zal wel lukken.

Petra

Het is inderdaad een hele voorbereiding, respect voor de dames die dit toch iedere keer weer op zich nemen.Maar ik hoor vaak dat het ook ontzettend wordt gewaardeert. Leuke dag morgen