CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

vrijdag 4 november 2011

Ze zeggen dat 't een geslaagde regiodag was...


...en ik denk dat ik "ze" graag wil geloven.
Het was inderdaad weer een gezellige dag. Helaas konden op het laatste moment een paar aangemelde deelnemers niet komen door ziekte. Maar degenen die er waren, hebben zich vandaag goed geamuseerd.
Onze werkje van vandaag was Molenwieken of Flicflac of Square Dance...

Als je meer foto's van de regiodag wil zien, en met name van de Show & Tell, kijk dan links naar de diapresentatie. Als je 1 keer klikt krijg je de foto's in het groot te zien in het Picasa-programma.

Nu ga ik eten en de rest van de avond helemaal niks doen!!!!

9 reacties:

pauline

Nou, lekker snel. Smakelijk eten. Ik ga nu snel de quilts bekijken die ik omhoog heb helpen houden, want op het podium zie je de quilts nooit goed en dan met de beentjes omhoog.
Fijn weekend,

Lida

Wat een leuke quilt hebben jullie gemaakt, natuurlijk was het geslaagd, met zoveel inzet van jullie kant! Groetjes
Lida

Anja.M

Super snel Marion, nog even nagenieten van alle mooie quilts.
Het was weer reuze gezellig !

Anderson cottage

wauw wat een mooie quilts zijn er te zien, wat een werk , krijg zin om ook weer aan mijn quilt te gaan werken, wat een voldoening zal je krijgen van deze dag, geniet ervan , liefs marion

Anoniem

Heel wat quilts zie ik nu beter dan vanmiddag. Bedankje voor Gonny!
Jullie hadden het sowieso weer prima voor elkaar!
Groetjes, andere Gonny.

Bea

Herzlichen Dank für den tollen Regiodag!
Wir haben viele Eindrücke mit nach Hause genommen!
Herzliche Grüße
Martina und Bea

vilterietje

...ik help je graag geloven dat het een superdag was. de foto's laten alleen maar stralende mensen zien en het project met de molenwieken is geweldig leuk:)
proficiat allemaal!!!!!

Bietje

Ik ga zo meteen de foto's bekijken, maar wat ik links en rechts gelezen heb, was het inderdaad erg geslaagd. Fijn voor jullie, die er toch zo veel tijd en energie ingestoken hebben.
Het patroontje is erg leuk. Eigenlijk heel eenvoudig, maar wat kun je er een leuke dingen mee doen. Ga ik zeker onthouden. Dankjewel.

sommeke

Zeker véél voorbereidend werk voor zo'n dag, maar het ziet er toch allemaal gezellig uit!
Goe weekend!