CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zondag 25 december 2011

Fijne kerstdagen voor iedereen


Ik wens iedereen hele fijne feestdagen.

Op de foto een kerstquiltje van zo'n 8 jaar geleden (denk ik). Het zijn ongelijke sterren, een methode die we destijds op de regiodag hadden geleerd (toen ik zelf nog als gast deelnam aan deze dagen). Mijn kerststitchery is nog niet af. Deze kerstdagen wil ik ze wel af krijgen. Dan kan ik er volgend jaar een leuke kerstquilt van maken die op tijd kan ophangen.

8 reacties:

pauline

Voor jullie ook fijne dagen. Tot woensdag of op WF. Groetjes aan iedereen.

Aart

Ook fijne dagen gewenst! Zo'n sterrenquiltje blijft altijd leuk, wel een leuk idee voor een regiodag! Ik heb al een idee voor onze eerst regiodag in April.
http://quiltaart.blogspot.com

vilterietje

zo'n prachtig kerstquiltje met wensen:)
voor jullie ook fijne dagen en tot.....:)

Lida

Ook jij en je gezin heel fijne dagen,
Lida

Else

Jij ook hele fijne feestdagen en een gezond en creatief 2012. knuffel Else

Gonny

Wat in het vat zit verzuurd niet. Als de stitch al zo ver is ben je volgend jaar met het quiltje snel klaar. Nog een prettige rweede kerstdag en tot woensdag.

Irena

hele fijne kerst,veel liefs irena

marion

wat een ontzettend leuk quiltje, fijne kerstdagen