CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zaterdag 21 januari 2012

Camelot


Blok 3 van de Camelot quilt staat in elkaar. Ik lig 1 blok achter, blok 4 heb ik nog in de enveloppe liggen. Maar ik heb wel al stofjes van blok 4 in dit blok gebruikt. Ik vind het leuker om de quilt wat scrappier te maken. Dus ik verwerk de stofjes die ik krijg erin, maar ook mijn eigen stoffen. Dat heb ik bij blok 1 nog niet zo veel gedaan. Ik denk dat ik dat blok nog ga aanpassen, maar eerst maar eens verder met de andere blokken.

Ik heb ook weer enkele huisjes klaar, maar die komen later op mijn blog. Het kan zijn dat ik niet bij elk huisje een heel verhaal vertel. Soms zijn de verhalen te persoonlijk of prive om te vertellen. Dan zit er wel een verhaal achter, maar dat houden we dan gewoon lekker voor onszelf.

Zo, nu ga ik weer even aan een huisje werken, dan in bad en vanavond gaan we naar een wijnproefavond. We hebben een taxi geregeld, dus laat de wijn maar komen!!

13 reacties:

katrien

Mooi blok.
Geniet van de wijnavond.

Aart

Leuk die scrappy Camelot! Heel goed om privé privé te laten, niet iedereen hoeft alles van je te weten. Geniet van de wijnproefavond en de taxirit, je weet vaatje op laat je rijden ;-))
http://quiltaart.blogspot.com

Annemieke

Leuk blok! En hmm.... dat bad klinkt goed. Bedankt voor de zaterdag avond tip!

Terray

Mooi zeg...je camelot blok!!

En ik vind het erg leuk om je verhaaltjes over elk huisje te lezen en wat je niet wilt vertellen doe je toch gewoon niet ;-) We hoeven niet alles te weten.

Niet te veel drinken he, anders heb je morgen zo'n hoofdpijn en dan krijg je scheve huisjes :-))

Groetjes
Tertia

Lida

Smakelijke afdronk en ik hoop dat je alles netjes uitspuugt en er morgen geen hoofdpijn aan overhoudt! Groetjes
Lida

vilterietje

leuk die zelfontwikkelde camelot!
laat de wijn maar vloeien, met een taxibob komt dat wel goed!:)))))

marie-louise

De Camelot word werkelijk mooi.
Neem hem donderdag eens mee.

En bij de wijnproeverij zou ik lekker de wijn opdrinken en zeker niet uitspugen,dat is zonde van de wijn.

vilterietje

ha marion!
de markt in sittard is op donderdag en dan moet maureen werken, vandaar geleen.
het dikmaakpak is bij blokker te koop :€ 25,=, het kost een paar cent, maar je hebt er ook de rest van je leven van, beter dan 50 kilo aankomen:)

Guusje,

Wat een mooi blok, erg leuk dat je je eigen draai eraan geeft.

Mascha

Mooi blok.
Groetjes Mascha

Handmade by Mai

Mooie blok en hoe was de wijnproefavond?

sylvia

wat een mooi Camelot blok!
ik denk dat je je sashings pas kunt bepalen als je je eigen huisjes op de stof hebt liggen.
ik wilde eerst licht, had ik bij iemand gezien, maar vond het bij mijn huisjes niet passen, gek he?!
nu nog aan al die huisjes die ik al heb, de sashings maken.......das nog een klusje....

en, de wijn gesmaakt????
groetjes

Gonny

Woensdag show and tell???