CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

donderdag 5 januari 2012

Huisje nummer 2: voor Corry


Tja, door de huisjes op te dragen aan dierbaren, is natuurlijk de vraag wie er aan de beurt is na mijn vader. En wie daarna en daarna? En stoot ik dan mensen voor hun hoofd als ze op een latere plaats komen als ze zelf zouden denken?

Daarom heb ik besloten de huisjes te koppelen aan gebeurtenissen of gedachten. En zo kan het zijn dat het tweede huisjes gemaakt is voor mijn schoonzus Corry. Ten eerste omdat ze op 7 januari jarig is. Maar heel zeker ook omdat ze goed voor mijn ouders is. In de afgelopen jaren hebben mijn ouders, voornamelijk ten behoeve van mijn vader, een abonnement gehad op huisarts, ziekenhuis, verpleegtehuis etcetera. En mijn schoonzus Corry stond altijd voor ze klaar. Ze woont naast mijn ouders (ik zo'n 10 km er vandaan) en ze is verpleegkundige. Dus als er iets aan de hand was met mijn vader, dan was Corry de eerste die erbij was en vanalles regelde, huisartsenpost of 112 belde etcetera. Daarom heeft Corry dit huisje, met nummer 2, verdiend.

12 reacties:

leonie

Zo wordt het een hele mooie, persoonlijke quilt!

Lida

Heel mooie gedachte en lief van jou om haar dit schattige huisje te geven! Fijne dag
Lida

Diny

Geweldig om zo je waardering uit spreken voor je schoonzus en een prachtig huisje! groetjes.

Bietje

Wat een mooi idee om je schoonzus zo te laten weten dat je haar waardeert.

sylvia

wat een lief idee!!!

vilterietje

een prachtige geste!!!!!:)

Mascha

Wat een lief gebaar. En zo te lezen hebt ze het zeker verdient.
Groetjes Mascha

Jora

Een mooie gedachte om huisjes te maken voor je dierbaren.
Mooie gedachte en inmiddels ook drie mooie huisjes. Ik blijf je volgen.
Groet, Joke.

Cisca

Dat heeft Corry zeker verdiend!
Groetjes, Cisca

Guusje,

Mooi huisje met een prachtige eigenaresse die hem zeker dubbel en dwars heeft verdiend.

Cybele's patch

Een goed idee om de huisjes aan persoonlijke gebeurtenissen og gedachten te koippelen. Dat motiveert waarschijnlijk ook om tot het einde vol te houden.
Je schoonzus is een pareltje.

LuAnn

I love your houses. So cute!