CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

maandag 2 januari 2012

Huisje nummer 3: voor Nicole


Tja, en zo spring je van huisje nummer 1 naar huisje nummer 3.
Huisje nummer twee komt later deze week. Dat was al klaar, inclusief het verhaaltje, om eind van de week op het blog geplaatst te worden. En toen kwam vanmiddag het bericht dat de moeder van een van mijn vriendinnen, Nicole, vandaag is gestorven. Nicole vond haar moeder vanmiddag, op nog maar 60-jarige leeftijd, dood in bed. Dit is een heel slecht begin van 2012. Ik merk dat ik er slecht tegen kan dat men elkaar een goed nieuw jaar wenst. Tot nog toe is het alles behalve goed.

Dit huisje is voor Nicole, en ook voor haar moeder, haar vader, haar man Theo en haar kinderen. Ik denk aan jullie. Dikke kus!!

16 reacties:

Margarethes Patchwork

Wat mooi!

Heleni

Ach wat dramatisch Marion. Ben je zelf nog heel verdrietig om je vader, moet je nu je vriendin bijstaan.
Dat doe je, dat kun je, maar vergeet vooral jezelf niet.....
Het huisje is een mooi symbool voor je vriendin.
Sterkte !!

groet Heleni

Kiekplaotiesenzo

het huisje is mooi maar wel een verdrietige tekst erbij, dat is toch schrikken. sterkte voor jou en je vriendin.

Hilde

Dit is alles behalve een goed begin. Hou je haaks!

sylvia

Hallo Marion,ik kan me voorstellen dat je baalt van al die goede wensen en er bijna cynisch van wordt!
Wat een begin van het jaar........vreselijk!!!
Ik wens jouw vriendin, maar jou ook, heel veel sterkte toe!
Soms, soms.......is het leven echt niet eerlijk!!
Liefs, Sylvia

Terray

Het verdriet blijft niet bespaard. wat vreselijk, sterkte en gecondoleerd.
Groetjes
Tertia

Lida

Inderdaad heel triest zoiets aan het begin van een nieuw jaar, maar helaas zo is het soms.
Ik wens je vriendin en haar familie sterkte,
Lida

vilterietje

hoe makkelijk zeggen we niet:
een goed uiteinde en een goed begin, niet beseffend dat het ook heel anders kan. Veel sterkte en denk aan jezelf:) xx

Bietje

Ik sluitme aan bij Riet. Het is zo gemakkelijk zeggen, maar we staan er niet bij stil dat het soms ook heel anders is. Sterkte.
Subtiel en ook heel prachtig die 'for you' op de voordeur.

Ellen

Wat een verschrikkelijk bericht en ja dat als net het nieuwe jaar is begonnen. Ik las in je vorige berichtje dat jullie het ook niet makkelijk hebben, Je huisjes zijn mooi en hebben een speciale betekenis, een mooie gedachte . Wens je heel veel sterkte !!

Gonny

Ik ben diep in gedachten om je op gepaste wijze te steunen maar woorden schieten tekort.Voor jou, je vriendin en haar familie heel veel sterkte met dit verlies.

Quiltblog Janine

Verdrietige periode voor jou/jullie, echt een moeilijk begin van het jaar. Sterkte!
Het is toch wel heel bijzonder zo, jouw huisjes. Het wordt echt een herinneringsquilt op deze manier. Een waardevolle en kostbare quilt ontstaat op deze manier.

Guusje,

Wat een mooi huisje met een bijzonder verhaal erachter. Vreselijk dat dit gebeurd is en wederom een verlies. Veel sterkte.

conny's quilts

Wat is dat schrikken joh, sterkte voor jou en vooral voor je vriendin. Mooi om een huisje aan haar op te dragen.

Mascha

Wat een verschrikkelijk bericht. Ben er helemaal stil van. Ik wens jou en Nicole en haar gezin heel veel sterkte.
Veel liefs, Mascha

Nardy

Wat een naar berichtje en ik las ook net het berichtje van het verlies van je pap; nog gecondoleerd en veel sterkte de komende tijd! Het zijn wel mooie huisjes geworden. Groet, Nardy