CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

donderdag 26 januari 2012

Huisje nummer 7: voor Arno


Ik heb al een paar keer een berichtje geschreven over mijn wielrenactiviteiten. Nu lijkt het op het blog misschien alsof ik geweldig kan fietsen, maar ik hang toch meestal achter aan het fietsclubje (zeker als we berg op gaan). Maar dan is daar altijd Arno, de man van vriendin Anja, die mij dan oppept, eventueel een hand in de rug legt (alleen die hand al, dan ga je bijna weer vanzelf!!) en op het einde van de rit opbeurend zegt dat we toch weer goed gefietst hebben!!

En omdat Arno vandaag 49 jaar is geworden, gaat huisje nummer 7 naar hem.

9 reacties:

Heleni

Ach wat aardig van Arno. Hij heeft het huisje verdiend.......

groet Heleni

Anje-Grietje

Wat een lieve fietsArno. Heerlijk om zo met elkaar een prestatie te leveren, daar zijn echte vrienden voor. Gefeliciteerd met de jarige en je mooie huisje.
Veel fiets en huisjes plezier,
Huisjesgroetjes Anje.

Berbel

Gefeliciteerd met Arno,
ooit heb ik ook eens zo´n hand in de rug gehad; bij de 4-daagse, toen ik niet meer kon en bijna niet meer vooruitkwam. Een heerlijk gevoel en ik liep weer als vanzelf!
Groetjes Berbel

Lida

Zo leuk dat opdragen van de huisjes aan mensen om wie je geeft! Weer een leukerdje ook! Groetjes
Lida

Guusje,

Wat een mooi huisje en wat een mooie gedachte zit er ook achter dit huisje.

sylvia

en heel erg verdiend door Arno!!!

Gonny

Heerlijk zo een stuntje in de rug. Arno verdiend zeker een plekje in het mooie huisjes quilt!

Annet

Je hebt een mooie blog. Ik ga je dan ook in mijn favorieten zetten.

Groetjes, Annet

Yvonne aka sommeke

Leuk huisje en je verhaaltjes er bij zijn plezant om lezen!