CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

woensdag 25 januari 2012

Krijgertjes


Vandaag was onze tweewekelijkse Quilting Bee. Deze keer waren we te gast bij Gonny. Gonny showde ons de voortgang van haar quilt voor de tentoonstelling van Handwerkzaak Marij in het najaar van 2012. Het wordt een mooie quilt in het thema "Flower Power". Meer vertel ik er niet over. Volg maar Gonny's blog, of kom in het najaar naar de tentoonstelling van Marij!

Toen was het verrassingstijd. Pauline, Mariet en ik kregen alledrie een hartje van Gonny. Omdat het bijna Valentijnsdag is (nou, duurt volgens mij nog even). En van Pauline kreeg ik de stof die je op de foto ziet. Het is een panelstof met huizen. Pauline vond dit een leuke stof als achterkant voor mijn huisjesquilt. Dat vind ik zelf ook, dus ik ben heel blij met deze stof! Dank je wel Pauline!!!

Na de bee ben ik nog even naar Hillensberg in Duitsland gereden (da's toch op de weg naar huis als ik bij Gonny ben geweest), waar The Log Cabin is gevestigd. Daar heb ik stof gekocht voor de sashings van de huisjesquilt en de Camelotquilt. Laat ik jullie zien zodra er iets aan elkaar is genaaid!

Fijne avond!

4 reacties:

Lida

leuk zeg die stof als achterkant voor je huisjes! En ook nog een lief hartje! Fijn dat je goed geslaagd bent voor de huisjes, groetjes
Lida

Yvonne

Dat was weer een hele gezellige dag met zo'n verrassing. Ben benieuwd naar de stof voor de sashings

Anja.M

Wat een leuk idee om een panel als achterkant voor een quilt te gebruiken.
Quilt groetjes Anja.

sylvia

ben ik even naar Duitsland gereden.........haha, dat klinkt gek voor mij zo ver daarvandaan!!!
ben heel benieuwd naar jouw achtergrondkleur voor de huisjes!!!
groetjes