CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zondag 1 januari 2012

Mijn eerste huisje


Allereerst wens ik alle lezers van mijn blog, hun familie en andere dierbaren, een heel gelukkig en gezond 2012 toe. Het einde van 2011 was voor ons niet zoals je het graag zou hebben. De lieve berichten op mijn blog, op facebook, per mail, op een kaartje en in persoon hebben ons goed gedaan. Iedereen die ik niet persoonlijk heb kunnen bedanken, bedank ik in dit bericht. Het is fijn dat er zo veel mensen met je meeleven, en ik merk dat juist de mensen die een dierbare zijn verloren, met je meeleven en vaak hun eigen verdriet nog een plaatsje moeten geven.

Gisteren heb ik mijn eerste huisje gemaakt. Ik heb het iets vergroot, en dan vind ik het nog klein genoeg hoor! Ik heb besloten huisjes te maken voor alle dierbaren om me heen. En naar wie kan dan het eerste huisje beter gaan dan naar mijn vader. Vanaf 2012 moeten we zonder hem verder. Mede in dit huisje blijft hij in mijn gedachten.

22 reacties:

Marianne

Ja, het is heel fijn als mensen met je meeleven als het even tegen gaat in je leven. Daarom zijn we toch samen onderweg, nietwaar. That`s live! Sterkte met het verwerken van het verlies.
Marianne

pauline

Voor jou ook een "zeelig nuujaor" of had ik dat al op Facebook gedaan? Maar twee keer mag ook., toch?
Wat een mooie gedachten bij de huisjes. Is het gemaakt van de stof van 50- jarige bruiloft-quilt?
Groetjes,

MarianneD

Sterkte met het verlies van je vader...helaas krijgen we er allemaal vroeg of laat mee te maken...mooi dat je eerste huisje voor hem is!
Mijn eerste huisjes staan er ook op..;-)

sylvia

wat een lieve gedachte,Marion!!!
fijn dat je vader zo een bijzonder plekje heeft!!!
groetjes, Sylvia

Berbel

Gelukkig en gezond nieuwjaar, dit is een heel speciaal huisje..
groetjes Berbel

Lida

Lieve Marion,
Ik wens je een goed en gezond 2012, waarin ik hoop dat jij het verdriet een plaatsje weet te geven en het zal kunnen verwerken, succes met de huisjes en hoe lief dat het allemaal huisjes worden voor de geliefden in je leven!
Lida

Michal Erika

Very pretty house...a lovely start to the new year!

soyee

Een mooie gedachte om het eerste huisje naar je vader te laten gaan. Een plotseling verlies komt als een donderslag. Veel sterkte met het verwerken van je verdriet.
Veel goeds voor het Nieuwe Jaar.

Gonny

Mijn gedachten zijn al door velen voor mij verwoord.
Dat je vader een gewild mens was bleek wel uit de drukte in de kerk. Leuk/mooi dat hij nu herdascht wordt in het eerste huisje.

Bertie

Gelukkig Nieuwjaar, en mooi dat je je eerste huisje al een plaatsje heeft. Veel sterkte voor de toekomst.

Saskia

Een goed 2012! En wat een mooie gedachte om het eerste huisje op de eerste dag van het nieuwe jaar ter nagedachtenis aan je vader op te dragen.

Cisca

Ik had het nog niet gelezen van je vader, heel veel sterkte ermee, Marion! Wat lief, dat je eerste (mooie) huisje naar hem gaat. Voor altijd zal het je aan hem herinneren. Wat fijn, dat jullie kerstavond nog bij elkaar waren. Wat een mooie herinneringen allemaal!
Liefs, Cisca

Guusje,

Wat een mooi huis en wat een prachtig eerbetoon aan je pap. Het is nog zo vers nogmaals heel veel sterkte en de allerbeste wensen voor dit jaar al zal het nu nog niet zo gaan als je zou willen.

Hilde

Ik hoop dat het bouwen van deze huisjes je troost zal geven en je zal helpen bij het verwerken van dit verlies. Het eerste huisje ziet er mooi uit met die roos in het raam. Een goed 2012!

Anja.M

Heel mooi huisje en mooi om het voor je vader te maken een mooie gedachte.
Ik wens je veel geluk in het nieuwe jaar.
Quilt groetjes Anja.

katrien

Fijn dat je dit huisje aan je paps wil opdragen,speciaal huisje die je zult koesteren.
Ik wens je nog heel veel sterkte toe,en hoop dat je het een plaatsje kunt geven.
Mijn paps stierf bijna 3 jaar geleden maar op zo'n dagen is het gemis nog steeds groot.
Sterkte.

Handmade by Mai

Gecondoleerd met het verlies van je vader. Het wordt zo wel een heel bijzonder huisje. Ook voor jou een gelukkig 2012

Quilting Moesje

Via een andere blog kom ik hier ...
En zie dat jou huisje overeenkomsten heeft met mijn eerste huisje ....
t Luchtje (heb ik van een lieve (quilt)vriendin en de roos in het raam ...
Bij mij is het quilten begonnen na het overlijden van mijn vader .... en het geeft zoveel/ kan er zoveel in kwijt ... daar zijn geen woorden voor ...
Sterkte hoor !
En natuurlijk succes met je huisjes ...

vilterietje

heel speciale manier om met je verdriet om te gaan, zo probeert ieder op zijn eigen manier zijn weg te vinden.
Ein zelig nuujjaor en al wat wunschelik is en mesjiens zeen veer os hiej of dao nog ens:)

Bietje

Hier zeggen we 'zaalig niejoar', dus ook voor jou.
Wat een prachtig idee om je huisjes op te dragen aan dierbaren. Gebruik je dan ook bijzondere stoffen met een herinnering?

Mascha

Wat een mooie gedachten om zo je huisjes quilt te maken. Het zal een hele speciale quilt worden.
Groetjes Mascha

Tineke

dat is een mooie gedachte en een fijne herinnering