CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zondag 26 februari 2012

Huisje nummer 10: voor Mariëtte


Huisje nummer 10 is voor mijn nicht Mariëtte. Mariëtte is altijd veel met ons gezin opgetrokken. Daardoor is ze meer een zus dan een nicht voor me.

Nu mijn vader is overleden, houdt Mariëtte mijn moeder vaker gezelschap. Ze woont in dezelfde straat en komt dan vaak eventjes langs. Met feestdagen en bijzondere omstandigheden, horen zij en haar man Theo, gewoon bij ons gezin.

Mariëtte is vandaag jarig en is mijn leeftijd + 11 geworden (eventjes maar, want over anderhalve maand is dat weer mijn leeftijd + 10).

5 reacties:

Guusje,

Wat een mooi huis en wat mooi dat je hem hebt gemaakt voor je nicht. Je krijgt straks een heel bijzondere huisjesquilt.

sylvia

een welverdiend huisje, dus, voor Mariette! Ik zou willen dat ik zo dicht bij mijn moeder woonde, kon ik er ook wat vaker langs!
Moeders zijn wel eenzaam soms he, na het overlijden van vaders!!
groetjes, Sylvia

vilterietje

zo lief van mariette en zo lief van jou: happy birthday zuchtje( een combinatie van zus en nichtje)

Yvonne aka sommeke

Leuk huisje!
Fijne verjaardag voor Mariëtte!

QUILTONLINE

very nice.
bravo.