CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

donderdag 16 februari 2012

Huisje nummer 8: voor Theo


Het is weer tijd voor een huisje. Huisje nummer 8 is voor mijn schoonneef. Dat is vast geen goed Nederlands woord :) Dit huisje is voor Theo, de man van mijn nicht Mariëtte (die over 10 dagen haar huisje gaat krijgen).

Theo is dus getrouwd met mijn nicht. En dat is-ie al zo'n 30 jaar. Sinds Theo bij ons in de familie kwam, is hij ons manusje van alles, vooral voor mijn ouders, maar ook voor mij. Hij is ontzettend handig en staat altijd paraat als er iets kapot is. Als de verwarming het niet meer doet, of de afwasmachine, dan werd Theo gebeld. Of als er een nieuwe koelkast moet worden ingebouwd: Theo bellen!

Sinds ik mijn eigen Theo heb (want mijn partner heet ook zo), hoef ik de andere Theo niet meer zo veel te vragen. Of 't aan de naam ligt.....

Mijn schoonneef Theo is dus vandaag jarig, daarom dit huisje vandaag. Proficiat en bedankt voor al je hulp de afgelopen 30 jaar!

6 reacties:

vilterietje

happy birthday to theo!
en....maak je ook een huisje voor jezelf? jij hebt het ook wel verdiend:)

Lida

Wat maak jij toch bijzondere huisjes en ook deze opdracht is weer heel leuk! Groetjes
Lida

Mascha

Het zijn zo wel heel aparte huisje die je maakt. Heel speciaal en mooi.
Groetjes Mascha

Kiekplaotiesenzo

Alweer een prachtig huisje! groetjes.

sylvia

van harte met je schoonneef........inderdaad niet echt een nederlands woord......;)

Guusje,

Wat een leuk huisje en natuurlijk gefeliciteerd met Theo.