CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zondag 19 februari 2012

Huisje nummer 9: voor Gonny


Het huisje van vandaag is voor Gonny. Gonny is vandaag 52 geworden. Mag ik die leeftijd op internet bekend maken, Gonny??

Een paar weken geleden, op de tweewekelijkse bee - die keer bij Gonny - heb ik van Gonny stofjes gekregen om in haar huisje te verwerken. Gonny is een kattenliefhebber (ze houdt ook van honden en andere dieren, en ook heel veel van mensen!) en daarom staat er een poes achter het raam en heeft ze op de deur haar pootjes achtergelaten.

Eerlijk gezegd is Gonny wel de meest creatieve quilter van onze bee. Ze is ook van ons clubje het handigste met de naaimachine. Gonny maakt hele mooie kleine quiltjes en heeft hele leuke ideeën. Wel is het zo, dat Gonny meer ideeën heeft dan ze maakt (alhoewel ze wel een aardige productie heeft, hoor). Als ze al haar ideeën nog moet uitwerken en het stof gebruiken dat ze in voorraad heeft, moet ze heel oud worden. En hopelijk wordt ze dat ook!!!

11 reacties:

katrien

Leuk huisje.

Miriam

A beautiful little house Marion. I love the cat in the window! :)

Happy Birthday Gonny! :)

Anja.M

Leuk met die kat voor het raam.
Quilt groetjes Anja.

Lida

Lief huisje en Gonnie: Van harte! Groetjes
Lida

inge

wat leuk dat je de huisjes 'opdraagt' super!

Kiekplaotiesenzo

Prachtig huisje hoor!

Gonny

Bedankt dat je mij er zo jong uit vind zien.... Ik ben 52 geworden....
Veel ideeën? Ja. Aardige productie? Valt mijzelf tegen...

Mascha

Leuk die huisjes met een verhaal.
Groetjes Mascha

sylvia

Gonny, van harte gefeliciteerd!! Met je verjaardag en het huisje van Marion!
groetjes, Sylvia

Debbie

Hoi Marion,

Ik heb je een Liebster Blog Award gegeven, kijk maar eens naar mijn laatste blog bericht!

Groetjes, Debbie

Quilting Moesje

Leuk dat ieder huisje van//voor/over iemand (anders) is !
Poezen huisje vind ik erg leuk!
Succes en quiltplezier ermee !!
Groetjes,
Simone
Ps,
Beetje late reaktie hè ... maar ik zag je blog net en wilde toch even reageren :o))!