CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

donderdag 23 februari 2012

Liebster blog


Gisteren zag ik een leuk berichtje op mijn blog: Debbie van Handwerk&Zo gaf mij de Liebster Blog award, omdat ze mijn huisjes en de gedachte daarachter zo leuk vindt!

Dank je wel Debbie!

Ik ga de award echter niet doorgeven. Heel veel bloggers stellen geen prijs op een award. Ik moet eerlijk zeggen, van mij hoeft het ook niet (meer). Als je net aan 't bloggen bent, is het wel leuk, zo'n waardering van andere bloggers, maar ik vind het veel leuker om te zien dat mijn verhaaltjes worden gelezen en dat er soms iemand reageert.

Mijn Liebster Blog-gedachten gaan nu gewoon naar alle blogs die ik graag lees, en met name naar de dames (en heren!) achter deze blogs!

3 reacties:

Debbie

Hoi Marion,

Graag gedaan hoor en het niet doorgeven snap ik ook! Idd is het zo dat als je net begint, het een leuke vorm van waardering is, maar het gaat om de mensen die je blog daadwerkelijk lezen en soms reageren. Maar evengoed veel plezier met de award!

Groetjes, Debbie van Handwerk & Zo (en dus niet Helene hihihihi)

Cisca

Daar ben ik het helemaal mee eens.
Je huisje voor Gonnie is een schatje, leuk, die poes voor het raam!
Groetjes, Cisca

sylvia

klopt, een award is leuk, maar schept ook verplichtingen!!!
dank je wel dat je aan ons allemaal dacht.....:)