CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zaterdag 25 februari 2012

Quiltpauze


De afgelopen weken heb ik een kleine quiltpauze gehouden, met het hoogtepunt (of dieptepunt, 't is hoe je bekijkt) in het afgelopen weekend. Het was namelijk carnaval, en dan heb ik heel andere dingen aan (en op) mijn hoofd dan quilts. Ik weet dat er enkele dames zijn die heel benieuwd zijn naar mijn creaties van dit jaar. Nou, die zijn op bijgaande foto te zien: 2 dagen waren we als dames van de fitnessclub, 1 dag (de optocht) waren we als hofdames cq -fotografen, en de laatste carnavalsdag hebben we op speciaal verzoek van onze Prins Carnaval (Pascal I) een oude creatie uit de kast getrokken: Air Ordinaire.

Ik heb me weer prima geamuseerd! Alleen jammer dat ik daarna toch echt de (carnavals)griep te pakken heb gekregen. Na 4 dagen feesten, lag ik ook 4 dagen plat. Vandaag gaat 't wel weer een beetje.

Morgen is het weer tijd voor een huisjesupdate!

4 reacties:

Lida

Ach je hebt tenminste de lol gehad, heel veel kregen de griep zonder de lol! Zag er allemaal geweldig uit! Sterkte, groetjes
Lida

Kiekplaotiesenzo

Ik hoop dat je weer fit bent want het mooie fietsweer komt eraan! ik heb een fietsende man en zoon...fijne zondag. groet. Diny

vilterietje

wat zien jullie er prachtig uit! ik denk dat ik me volgend jaar ook maar weer eens ga verkleden:)
en.....zonder carnaval heb ik ook een griepje opgelopen!

Gonny

Blij te lezen dat het weer wat beter gaat!