CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

woensdag 7 maart 2012

Hartenruil


Vandaag mogen we onze harten laten zien, die we hebben geruild op initiatief van haar.
Ik heb van Carine dit mooie vilten hartje gekregen met daarbij zelfs een mooi klein quiltje met nog een hartje!! Geweldig, toch!?!?

Ik vind ze allebei prachtig en ze hangen al op in mijn woonkamer. Dank je wel Carine!!

Voor het hartje dat ik heb gemaakt, moeten jullie even naar Lida d'r weblog.
Ik ga eens rondspeuren naar alle andere hartjes van de hartenruil. Gaan jullie mee?

10 reacties:

Lida

Ja jouw hart hangt hier te pronken en wat heb jij een stel schattige hartje van Carine gekregen! Fijne dag
Lida

katrien

Carine heeft weerom haar best gedaan,ondanks haar revalidatie is het toch gelukt.
Veel plezier ermee.

carine

marion, van harte gegund hoor! op naar de volgende ruil... prettige dag verder Groetjes, carine-patchworkstar

Hilde

Je bent verwend door Carine, zo'n mooi werk.

Liesbeth Wessels

Wat een enig quiltje ! en een leuk hartje, Bofkont ! groeten van liesbeth

Guusje,

Wat een verwennerij. Dit is zeker erg mooi geworden.

willeke

Schattig hartje en een beeldig quiltje! helemaal leuk!

groetjes,

Chris

Je hebt mooie hartjes ontvangen. Door de swap kwam ik ook even bij jou langs. Leuk om weer andere sites te ontdekken.

vilterietje

hart-stikke mooi:))

Klaske

Carine heeft haar best gedaan, mooi hoor! Jij hebt ook een mooi hart voor Lida gemaakt!