CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zaterdag 17 maart 2012

Het zijn niet alleen maar huisjes hoor!


Voor het geval er iemand mocht denken dat ik alleen maar bezig ben met huisjes maken, laat ik vandaag wat zien van een van mijn andere projecten. Naast mijn huidige verslavingen aan Wordfeud en Drawsomething, kom ik er af en toe ook aan toe om een blokje van mijn Farmers Wife Quilt te quilten.


Hier zie je 3 blokjes van de 26 die er zijn gequilt. Ai, dat betekent dat er er nog 33 moet quilten. Ik dacht toch echt dat ik al over de helft zat!! :(
Misschien moet ik de komende tijd maar wat minder Wordfeuden en drawen. Bijkomend voordeel is dat dat onder andere Pauline en Mariet ook wat meer met hun quiltwerkjes bezig kunnen zijn.


Als de blokken van de Farmers Wife gequilt zijn, ben ik nog niet klaar hoor, de randblokken, de rand en de sashings moeten ook nog!! Dus eh, ik ben er maar snel vandoor.....

6 reacties:

Hilde

Oh ik herken dat! Ik ben pas aan het Wordfeuden gegaan en het is inderdaad erg afleidend, maar ook wel leuk om je hersens even voor iets anders dan quilten te gebruiken! ;)

Gonny

Tja......., zoveel hobby's.......
Tot woensdag, gezellig met ze allen hobby-en.....

sylvia

ben blij met mijn ouderwetse mobiel: kan ik niet meedoen aan Wordfreuden!!
haha!
succes met quilten!!

vilterietje

zo veel te doen, je hebt nog zo veel te doen:)

pauline

Inderdaad, met al dat gewordfeud en gedrward komt er niet veel meer van quilten. Gelukkig moet Podje af en toe opgeladen worden. Maar ik heb er nu ook Rummikub op zitten.........
tot woensdag,

inge

mooi quiltwerk! ik ben al redelijk rap gestopt met wordfeud, ik was er veel te veel mee bezig!