CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

maandag 12 maart 2012

Huisje nummer 11: voor Anja


Hoe toepasselijk is het, dat huisje nummer 11 naar Anja gaat!!
11 is het carnavalsgetal, en Anja is een van de vriendinnen waar ik flink carnaval mee vier (ze staat ook met me op de foto's, een paar blogjes geleden).
Verder is Anja een van de fietsvriendinnen, waarmee ik (in ieder geval zomers) twee keer per week een rondje in Zuid of Midden Limburg fiets en vanaf deze winter zijn we ook regelmatig 's avonds aan het wandelen. Met Anja is er altijd wat te vertellen. Ze kan nog zo kapot zijn op de fiets (wat niet vaak voorkomt hoor, want Anja fiets goed!), maar die mond staat niet stil.. Daar maken we geregeld grapjes over. Maar ach, dat moet toch ook kunnen?
Anja is een vriendin die voor je klaar staat als je haar nodig hebt. Soms is ze streng tegen me (want al ik geen zin heb om te gaan fietsen, dan moet ik toch van haar en ik luister ook nog!!). Maar dat zal dan ook wel nodig zijn..

Ah ja, en ze is vandaag jarig. Dus Anja, PROFICIAT!!