CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zondag 25 maart 2012

Huisje nummer 12: voor Petra


Vandaag zou mijn vader 81 jaar zijn geworden. Helaas kunnen we zijn verjaardag niet meer vieren met hem in ons midden, omdat hij afgelopen kerst plotseling is overleden. Reden om vandaag, met dit mooie weer, extra aan hem te denken. Mijn eerste huisje dat ik maakte, in het teken van "Building Houses from Scraps", was voor hem. Toen ontstond het idee om voor al mijn dierbaren een huisje te maken, wat tot een mooie en dierbare quilt moet leiden.

Wel vieren we vandaag de verjaardag van een van mijn vriendinnen, Petra. Ook Petra is een carnavalvierende en fietsende vriendin. En 1 of 2 keer in de week gaan we ook nog samen wandelen (met de andere vriendinnen). Als ik dat zo lees, denk ik, dat we toch eigenlijk een hecht clubje vriendinnen hebben. We feesten, fietsen, wandelen samen, bespreken elkaars leuke momenten maar ook elkaars mindere momenten. Met Petra bespreken we tegenwoordig veel haar zoektocht naar een nieuwe baan. Aanstaande dinsdag heeft ze een assessment voor een functie. Ik duim voor haar dat het goed gaat!! En Petra, natuurlijk van harte gefeliciteerd!!

In gedachte ben ik ook bij iemand die zowieso een huisje zou krijgen, maar die ik nu nog niet noem. Ze heeft vervelend nieuws te horen gekregen en gaat een moeilijke tijd tegemoet. Ze weet wel dat ik haar bedoel. Je huisje komt er aan nadat we elkaar gesproken en gezien hebben!! Heel veel sterkte!

0 reacties: