CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

vrijdag 20 april 2012

Beentjes omhoog na een geslaagde regiodag

Zoooo, 't zit er weer op. Vandaag was de regiodag van de regio Limburg van het Quiltersgilde. Ik geloof dat 't weer een geslaagde dag was. In de linkermarge van mijn blog vind je de diapresentatie van deze dag. Ik heb een paar foto's bij dit verhaal gezet. De bovenste foto is speciaal gemaakt voor Lilian, die al een paar jaar niet meer naar de regiodag kan komen. Ook vandaag lukte het haar niet om te komen. Lilian, je ziet op deze foto en in de diapresentatie een paar groetjes speciaal voor jou!
De workshop voor deze regiodag hadden we uitbesteed. Dorry van Beers, van Quilt it & Dotty uit Tilburg, had een hoop voorbereidingen gedaan zodat onze 120 deelnemers allemaal een mooi naaldenboekje van Jeanneke.com konden maken.
Hier zie je Pauline en mij op het podium. Er moet soms ook wat verteld worden...
En als laatste staat onze allerliefste Kitty op de foto die haar 200e quiltje inleverde voor Little Quilts of Love. Er zijn heel veel mooie quilts getoond op deze regiodag. Quilts die men maakte voor zichzelf, voor kinderen, kleinkinderen, met herinnering aan een dierbare, en heel veel quilts voor goede doelen als Little Quilts of Love, Verdanda en voor de Intensive Care afdeling van het ziekenhuis in Maastricht. Wat zijn quilters toch lieve mensen!! De foto's zijn vandaag wederom gemaakt door Gonny. Dank je!

10 reacties:

Anja.M

Het was weer super gezellig !
Mooie foto's van prachtige quilts.
Quilt groetjes Anja.

Gonny

"Graag" gedaan....... (Ik ben nog droog thuisgekomen en droog de honden uitgelaten!)

inge

ik las het al her en der! een leuke dag hadden jullie!

Marianne

Wat veel quilts waren er, en mooi! Ik heb er dankzij de mooie foto`s thuis van kunnen genieten. Dank je voor de presentatie ervan. Groetjes Marianne

vilterietje

leuke foto's! ik zou haast willen dat ik kon kwilten:)

Klaske

Dat ziet er erg gezellig uit! Ik kijk altijd uit naar de regiodag hier bij ons in Friesland,nu kon ik ook even met jullie mee genieten, vind het altijd een heerlijke dag, die regiodagen..
Fijn weekend

wilma oud

prachtige foto's. Ik was er niet bij, maar heb op deze manier toch mee kunnen genieten. Hartelijke dank hiervoor Marion!

Berbel

Wat een gezellig dagje, mooie fotos
Groetjes Berbel

Lida

Fijn dat jullie weer zo'n geslaagde dag hebben gehad! Groetjes
Lida

sylvia

wat een geslaagde dag! En een 200ste quiltje: chapeau voor deze dame!!