CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

woensdag 18 april 2012

Een huisje gekregen!!


Vandaag was de tweewekelijkse quilting bee bij mij. Van Gonny kreeg ik dit huisje. Vorige week was ik namelijk jarig (46 jaartjes alweer), en omdat ik voor iedereen die me lief is een huisje maak, vond Gonny dat ik ook een huisje mocht krijgen ter ere van mijn eigen verjaardag. Lief is ze toch he!!! Als je wil lezen waarom ze voor deze stofjes heeft gekozen, en daarmee wat meer over mij wil weten (als je dat nog niet wist), kijk dan op haar blog! Daar staat een hele beschrijving over de keuze van de stofjes. Ik heb maar meteen de tekst op dit blog over mezelf veranderd. Daar stond nog dat ik 45 zou zijn....

Nog twee dagen en dan vindt de regiodag van het Quiltersgilde in Limburg weer plaats. Dames, jullie zijn gewaarschuwd! We zitten weer met 120 quilters in de zaal. Dat is gezellig druk!! Het werkje van deze regiodag hebben we uitbesteed aan Dorry van Quilt it & Dotty. Ook dat gaat weer heel leuk worden. Dus iedereen (die zich heeft aangemeld en daar kan dus niemand meer bij) goed gemutst a.s. vrijdag naar Maasbracht!! Tot dan!

4 reacties:

Karen

The bicycle is a good addition to your house block.

sylvia

wat een schattig kadootje, ik ga zo even lezen over het hoe en waarom!
veel plezier op de regiodag!
groetjes, Sylvia

Lida

Heb het even gelezen en vind het een geweldig goed onderbouwd huis!! Dat staat! Prachtig om in jouw quilt te verwerken! groetjes
Lida

vilterietje

superlief van gonny en een dikke proficiat voor jou:)