CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zaterdag 28 april 2012

Huisje nummer 14: voor mijn "oudste" vriendin Slavia

Het huisje van vandaag is voor mijn "oudste" vriendin Slavia. Sinds de tweede klas HAVO (poeh, dat is alweer zo'n 33 jaar geleden) kennen we elkaar. Ik ging over van de brugklas naar 2 HAVO en Slavia was blijven zitten. We zaten in een klas vol meiden. In de 3e klas kwamen daar 6 jongens bij die op 3 HAVO waren blijven zitten. Wellicht dacht men toen dat die jongens wel rustig zouden worden tussen al die meiden, maar ik geloof niet dat dat het geval was.... De jaren op de HAVO ging we vaak met een hele groep schaatsen in de winter op de overdekte schaatsbaan in Geleen. En maar rondjes schaatsen en naar de jongens kijken ... :-) Daarna gingen we allebei naar een andere vervolgopleiding en zagen we elkaar een tijdje niet. Tot zij het uit had met haar vriendje en ik met de mijne (waren een jaar of 18) en we met z'n tweetjes een lang weekend naar Parijs trokken. Vanaf dat moment zijn we vriendinnen gebleven. Met haar en haar vriendje kwam alles weer goed. Ik was op hun bruiloft en was snel daar na de geboorte van hun twee dochters. (Met mij kwam ook alles goed, maar wel met daarna nog een paar andere vriendjes..) Hoewel we slechts 10 km van elkaar vandaan wonen, zien we elkaar niet meer zo heel vaak. We hebben het allebei druk met werk, familie enelk een andere vriendenkring. We mailen af en toe. Vorig jaar zijn we samen op tuinreis naar Engeland geweest. En dan merk je dat je echte vrienden bent. Want het voelde meteen zo vertrouwd en het was zo gezellig!! Er komt vast wel weer een gezamenlijke tuinreis aan. Slavia is vandaag jarig en ze krijg van mij dit huisje. Op de foto is het een beetje scheef, maar het is toch echt recht hoor!!!

3 reacties:

Nanske

Een heel mooi geslaagd huisje...
Leuk zo telkens bestemd voor iemand
Groetjes

Gonny

Feliciteer Slavia ook namens mij!
Dat is echte vriendschap: geen verplichting maar goed "klikken".

Lida

Weer een heel bijzonder huisje met een bijzondere opdracht! Groetjes
Lida