CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

dinsdag 1 mei 2012

Huisje nummer 15: voor Pauline aka de lapjesfluisteraar


Ai ai ai ai
Ben ik toch vergeten om mijn berichtje voor Pauline op publiceren te zetten toen ik het maakte!!! Het stond gereed om gisteren om 6 uur 's morgens al gepubliceerd te worden. Tja, dan maar een dagje later. We hebben immers ook vandaag de bee bij Pauline waar we haar verjaardag gaan vieren. Voor de lezers die Pauline op facebook hebben, kijk eens hoe ze gisteren wakker is geworden! (als ik er zo uit zie op die leeftijd zoals Pauline op de foto, wil ik graag een 10-rittenkaart bij de plastisch chirurg! Maar gelukkig ziet ze er in het dagelijks leven niet zo uit. Mijn zoon schatte haar vorige maand 10 jaar jonger dan ze gisteren is geworden (dus ze hoeft niet op de tv met een of ander programma mee te doen hoor!)

Hier volgt de tekst van gisteren:

Het is alweer tijd voor een huisje. Vandaag is Pauline jarig. Als je op haar naam klikt, kom je op haar blog uit. Daar heeft ze al een tijdje niets nieuws op gezet, maar hopelijk gaat dat binnenkort weer gebeuren!! Van ons quiltclubje Quilt, Quick en Quatsj ken ik Pauline het langst. Ik denk dat we elkaar zo'n 20 jaar al kennen. We hadden allebei net de beginnerscursus bij Jules Wijnen gevolgd, en kwamen bij elkaar in de vervolgcursus waar we een sampler gingen maken. Daarna zijn we samen met andere de quiltingbee gestart.

Zo'n 8 of 9 jaar geleden werden Pauline en ik gevraagd of we regiovertegenwoordigers wilden worden voor het Quiltersgilde in Limburg. Dat doen we dus ook al een poosje samen. Twee keer per jaar organiseren we de regiodag in Maasbracht. Een jaar of 6 geleden hebben we in Limburg ook de miniquilttentoonstelling georganiseerd. Dat was me nog 's een puist werk! Maar wel heel leuk. En de reacties op de regiodagen en de miniquilttentoonstelling destijds zijn altijd zo positief en dankbaar. Heeeerlijk!

Pauline zit wat quilten betreft even in een dipje. Maar ze doet ook zo veel andere handwerken. Ze borduurt heel mooi. En sokken breien doet ze ook ontzettend graag. En dan heeft ze nog twee honden die haar bezig houden! En al haar quilts(en dat zijn er veel hoor) zijn prachtig!!

Proficiat Pauline! Tot morgen!

3 reacties:

Gonny

Pauline ik zie je zo maar bij deze gefeliciteerd en Marion je hebt er weer wat moois van gemaakt en ook tot zo.

sylvia

van harte voor Pauline en lief dat ze een huisje van je krijgt!!
ik mis haar inderdaad alweer een tijdje, maar ze komt dus wel weer terug???

vilterietje

als iemand een huisja verdient is het pauline, al die anderen waarschijnlijk ook, maar die ken ik niet persoonlijk😄
heb je al een eigen huisje gemaakt? zou zeer verdient zijn marion, af en toe iets voor jezelf is niet gek!
even wat anders, ik speel wordfeud en drawsomething onder naam vilterietjes, dus......als je zin hebt, zoek me eens op👍