CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

dinsdag 26 juni 2012

En alweer een huisje klaar: nummer 20 voor Leonie

Huppekeee,

Na een dagje regen heb ik mijn voorraad huisjes gelukkig een beetje kunnen aanvullen. Want juni is een drukke verjaardagsmaand, zoals ik gisteren al schreef.
En dus staat er vandaag weer een huisje klaar, en wel voor vriendin Leonie. Het huisje lijkt een beetje scheef, maar het is echt recht hoor. Wacht maar tot je het geheel ziet!! (wat nog even kan duren, want tot nu toe zijn het allemaal losse huisjes die in mijn mandje liggen)

Leonie zie ik iets minder dan mijn andere vriendinnen, terwijl ze het dichtst bij me in de buurt woont (100 meter of zo???). Maar waar mijn sportleven bestaat uit fietsen en wandelen, bestaat dat van Leonie voornamelijk uit de paardensport. Een fiets, die hang je na het fietsen in de garage aan de haak, maar met een paard is dat wat moeilijker. Het schijnt dat zo'n dier ook moeten eten, drinken, een schone stal krijgen, geborsteld, gekam, geveegd, weet ik wat allemaal....

.... ik moet bekennen dat ik niks met paarden heb. Ik heb in mijn fotoboek van vroeger een foto waarop ik op een paard zit. Op mijn gezicht is duidelijk af te lezen dat ik er helemaal niks aan vind. Tjonge jonge, ik geloof dat ik in geen enkel ander geval zo'n vies en angstig gezicht heb getrokken als toen!!!

Maar goed, verder is Leonie helemaal ok ;-)! Zien we elkaar niet tijdens de sport, dan toch in ieder geval tijdens de diverse Tupperware-, Mylene-, wijn- en verjaardagsavonden of wat we dan ook verzinnen om toch met ons vriendinnengroepje bij elkaar te kunnen komen (en veel te kunnen drinken en kletsen).

Leonie, van harte gefeliciteerd en tot snel op een of andere avond!

3 reacties:

Gonny

Veel plezier in deze 'feestmaand'. Geniet er maar lekker van !!!

Lida

Gezellige feestmaand gewenst en een leuk huisje! groetjes
Lida

sylvia

je feestmaand is nu om, maar je huisjes zijn weer leuk: lekker scrappy en persoonlijk voor iemand!!!