CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

dinsdag 5 juni 2012

Trots op mijn manneke



Afgelopen vrijdag, op 1 juni was het zo ver. Teun ging speciaal voor zijn vader de Mont Ventoux beklimmen. Hij had, terwijl hij ook nog examens moest leren en maken, wel wat kilometers getraind, maar ik maakte me wel een beetje zorgen of het wel voldoende zou zijn om die legendarische kale berg te beklimmen.

Hier staat hij samen met de andere deelnemers, die de berg 1 keer beklommen (je kon hem ook 3 keer op!) klaar voor vertrek. Er werd gestart in Sault, waarna Teun 27 kilometer moest klimmen naar de top.



Zes kilometer onder de top, bij Chalet Reynard, stond zijn vader, begeleid door de medewerkers van Stichting Ambulancewens op Teun te wachten. Onder zijn stralende en goedkeurende ogen werd Teun geinterviewd over de tocht tot dat moment.



Dit is Teun op 2 kilometer van de top. De laatste zes kilometer is de top van deze berg kaal en de wind gaat hier behoorlijk stevig.



Eenmaal de top bereikt, krijgt hij van zijn vader de bolletjespet. In 1 uur en 50 minuten heeft Teun deze berg voor zijn vader beklommen. Wij zijn allemaal super, super trots op hem!



Teun heeft met deze sponsortocht meer dan 3000 euro opgehaald. Mede met steun van een aantal hele lieve dames die mijn vorige blog hebben gelezen. Heel hartelijk dank!

En als laatste nog even een foto van Teun met zijn trotse moeder



7 reacties:

wilma

geweldig!!! goed dat het allemaal is gelukt!
groeten wilma nooij

Kiekplaotiesenzo

Marion, alle lof voor jullie zoon!! geweldig sterkte!

Lida

Petje af, wat een schitterende prestatie, maar ook wat een doorzettingsvermogen en zo fijn dat zijn vader erbij kon zijn! Groetjes
Lida

Guusje,

Een geweldige prestatie, ik neem echt mijn petje voor hem af.

Gonny

Complimenten aan Teun. Het is echt een kale berg als je foto's zo ziet.... Des te meer bewondering voor Teun en zijn doorzettingsvermogen.
Alles en iedereen weer goed thuisgekomen?? Geen lampjes in auto's die gingen branden??

wilma oud

Geweldige prestatie van Teun. Ik kan me goed voorstellen dat jullie hardstikke trots op hem zijn.
Groetjes WilmaO

Elly l

Wat goed van je zoon. Ik kan me voorstellen dat je trots bent