CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

vrijdag 8 juni 2012

Twee huisjes vandaag!



Vandaag zijn twee vrienden jarig. Theo, die huisje nummer 16 krijgt (zie hierboven) en Edith, die huisje nummer 17 krijgt (die foto staat hier onder). Theo is een paar jaar ouder dan Edith, dus logisch dat hij het eerste huisje van vandaag krijgt.

Theo is de man van mijn vriendin Nicole, die dit jaar helaas al heel snel een huisje van me kreeg. Ik zou heel veel over Theo kunnen vertellen, want met Theo valt altijd wel wat te lachen met z'n droge humor. Maar die voorbeelden houd ik lekker van onszelf en zet ik niet op internet (niet dat het het daglicht niet mag zien hoor!). Net als bij mijn andere vrienden, is het ook bij Theo zo: als je hem nodig hebt, dan is-ie er voor je. That's what friends are for, toch??



En de jarige Edith is de Benjamin van ons vrienden- en fietsclubje. Zij wordt vandaag 41.
Haar 40e verjaardag heeft ze vorig jaar niet optimaal kunnen vieren, reden waarom ze het dit jaar, in gelukkigere omstandigheden, helemaal goed wil maken. Dus gaan we morgen (want vandaag is Theo, die is immers ouder, aan de beurt) met z'n allen feesten bij Edith. We beginnen op tijd, kunnen we meteen naar de eerste wedstrijd van het Nederlands elftal op het EK kijken.

Weer genoeg te feesten dus het komende weekend!

6 reacties:

Gonny

Gefeliciteerd met je vrienden. Dat wordt echt een feest weekend met feest"varkens".

Kiekplaotiesenzo

de huisjes zijn prachtig en leuk om kado te geven.

feltfree på Åsly

Een mooi cadeau, die huisjes speciaal voor jouw gemaakt.

Nelleke

Hallo Marion misschien wat laat maar ik wil allereerst grote complimenten aan Teun geven en mn petje voor hem afnemen, je kunt heel trots zijn op je zoon.wij zijn een aantal jaren naar de Alp Dhu Zes geweest waar mn man aan mee heeft gedaan en deze berg staat ook hoog op zijn verlanglijstje om ooit te rijden.Verder een fijn weekend met jullie vrienden groetjes Nelleke

Guusje,

Wat een mooie en bijzondere huisjes.

sylvia

lieve huisjes heb je weer gemaakt! Maar het meest heb ik kippenvel van je verhaal daarvoor: kan me voorstellen hoe trots jij op je manneke bent: chapeau voor hem!!!
groeten, Sylvia