CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zondag 24 juni 2012

UPDATE met 2 huisjes (nrs 18 en 19)

Het is alweer twee weken geleden dat ik mijn laatste bericht schreef. Juni is altijd een drukke maand. Op het werk gaat het richting de vakantieperiode en dan lijkt het steeds wat drukker te zijn, Teun heeft inmiddels zijn HAVO-diploma op zak, en er zijn in juni heel veel jarigen in mijn vriendenkring. Dat betekent dat er deze maand heel wat huisjes virtueel zijn uit te delen.
Huisje nummer 18 is voor Roy. De man van een van mijn vriendinnen (Sylvia) en jachtvriend van mijn partner. Hij heeft afgelopen 14 juni dezelfde leeftijd als mij bereikt.
En huisje nummer 19 is voor Andrea die afgelopen donderdag (21 juni) jarig was. Met Andrea heb ik al heel wat gesport: samen op schaatsen geweest, spinning en ook fietsen doen we (met anderen) samen. Andrea is van ons vriendinnengroepje de meest serieuze. Maar niet altijd hoor. Groot is dan ook ons plezier als Andrea af en toe uit de band springt. En ze is de zus van Roy (van huisje nummer 17). Begrijpen jullie nog alle familierelaties in mijn vriendengroep? Ik nog net.....

Vandaag zouden we met ons fietsgroepje de Omloop Math Salden gaan fietsen. Met de heen- en terugrit zouden we zo'n 110 km gaat fietsen. Maar helaas, de regen van vandaag heeft roet in het eten gegooid. Wij zijn mooi-weer-fietsers en houden niet van regen. Voordeel is wel dat ik nu eindelijk weer eens aan mijn quilts kan gaan werken. Dus hup, snel de HOPE-lapjes in de handen nemen en naaien maar.

5 reacties:

Quilting Moesje

Gefeliciteerd met het diploma van Teun !
Mooie vriend en vriendin huisjes geworden :o)
Veel quiltplezier hoor , dankzij de regen ;o)
( ben ook huisjes aan 't 'bouwen':o)

Groetjes,
Simone

Berbel

Leuk, je huisjes met verhaaltjes,
groetjes Berbel

katrien

Leuke huisjes erbij.

Saskia

Je huizenquilt wordt zo heel bijzonder. Met allemaal persoonlijke huisjes!

vilterietje

wat zeen die huuskes toch sjattig!
en noe mer hoape dat ut blif reagene?