CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

maandag 30 juli 2012

Camelot update

Eindelijk heb ik weer eens wat tijd gevonden om aan de Camelot blokken te werken. Dit zijn de blokken 4 en 5. Blokken 6,7,8 en 9 liggen nog in de enveloppe. Ik heb de smaak weer te pakken, dus zullen er binnenkort toch wel enkele volgen. Van blok 4 (de bovenste foto) had ik het paarse lapje verknipt voor iets anders (huisjes denk ik) en toen had ik niet genoeg, want het paarse middenstuk is uit 1 stuk. Ik had nog een andere paarse (ik wilde perse paars), maar die stak niet genoeg af bij de andere kleuren. Dus ben ik een tijdje op zoek geweest naar een nieuwe paarse. Uiteindelijk heb ik hem gevonden bij Quiltwinkel Marij in Beek.

Blok nummer 5 lag ook al een tijdje half klaar in een la. Toen ik afgelopen week het blok wilde afmaken, kwam ik er achter dat ik de groene punten in veel gevallen verkeerd had vastgenaaid. Dat betekende dus achteruitnaaien en met de tekening en de mallen erbij goed kijken wat er nou aan elkaar gezet moest worden. Uiteindelijk is alles goed gekomen!


7 reacties:

Heleni

Wow, ik VIND ze mooi....

Gonny

Het zijn maar kleinigheden de groene puntjes maar wel waard om achteruit te naaien, zou toch zonde zijn als het zo bleef...

katrien

Mooie blokken.

Guusje,

Wat een mooie blokken heb je gemaakt.

Nardy

Het zijn weer prachtige blokken geworden Margreet! Fijne dag, groetjes Nardy

Cybele's patch

Prachtige blokken. Het wordt een erg mooie quilt. Heb de blokken al in veel verschillende kleuren gezien. Allemaal even mooi!

Anja.M

Mooie blokken Marion, en mooie kleuren.
Quilt groetjes Anja.