CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

donderdag 19 juli 2012

De 100.000e bezoeker!!!


Mijn blog is vandaag voor de 100.000ste keer bezocht. Toen ik na mijn werk op mijn blog keek, stond de teller op 100.001. Via de feedjit-live tracker heb ik kunnen achterhalen dat de 100.000ste bezoeker uit Duitsland komt. Hij of zij komt uit Nordrhein-Westfalen en heeft vandaag, 19 juli rond 14.30 uur mijn site bezocht.

Lieve honderdduizendste bezoeker, wil je je alsjeblieft bij me melden? Dan stuur ik je als dank een leuk cadeautje!!

7 reacties:

Gonny

Jij gefeliciteerd met de zoveelste bezoeker een de bezoeker gefeliciteerd met het cadeautje.

Quiltblog Janine

Wat leuk, zoveel bezoekers. en dat je kan achterhalen waar die vandaan komt! Van harte gefeliciteerd.

Guusje,

Wat leuk gefeliciteerd met zoveel bezoekers.

Lida

Prachtig wat een mooi rond getal!
Veel plezier vandaag met je steekjes, groetjes
Lida

feltfree på Åsly

Wat veelk bezoekers zeg. leuk dat je ook kan achterhalen waar ze vandaan komt nietwaar.

Bietje

Proficiat met je jubileum. Nee, ik ben niet de 100.000e, ik kom ook niet uit Duitsland. Hopenlijk meldt hij of zij zich nog even. Zou erg leuk zijn. Laat je het dan ook even weten?

sylvia

van harte gefeliciteerd: wat een mensen, he?!
Ik hoor er ook regelmatig bij......leuk toch!!
fijn weekend, groetjes, Sylvia